شقایق فراهانی: بازیگران جدید جشنواره فجر امسال را متفاوت می‌کنند
بازیگرانی که تا به حال در جشنواره حضور نداشته‌اند و اهدای جوایز به آنها در کیفیت فیلم‌ها و آثار و ایجاد انگیزه در آنها بسیار موثر است و به سینمای ما کمک شایان خواهد کرد.
 جشنواره امسال متفاوت تر از گذشته برگزار خواهد شد که تعداد کثیری از آثار ارائه شده به جشنواره سی و دوم بیانگر تغییرات و تحولات چشمگیر و موثر در این زمینه است.

شقایق فراهانی ادامه داد: جشنواره امسال صد در صد تغییر خواهد کرد و امیدوارم این تغییر به بهبود وضعیت سینما کمک کند تاثیر سیاست در همه جای سینمای ما مشخص است. وی ادامه داد: درباره این تاثیر و اینکه مثبت و یا منفی بوده باید بگویم که تاثیری منفی داشته و خوب است که این تاثیر گذاری کمتر شود تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

این بازیگر تصریح کرد: بازیگرانی که تا به حال در جشنواره حضور نداشته‌اند و اهدای جوایز به آنها در کیفیت فیلم‌ها و آثار و ایجاد انگیزه در آنها بسیار موثر است و به سینمای ما کمک شایان خواهد کرد.

وی عنوان کرد: همه بازیگران نیاز به تشویق دارند و این امر باید در مورد همه هنرمندان انجام شود که بسیار تاثیرگذار خواهد بود که امیدوارم مسئولان مرتبط در این زمینه نیز اقدامات لازم را به کار ببندند. وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیگرانی که برای اولین بار کاری را کارگردانی می‌کنند و آنرا به جشنواره ارائه می‌دهند در بهبود کیفیت سینما موثر هستند زیرا این آثار می‌تواند شروع خوبی برای آثار بعدی وی و پیشرفت‌های دیگر سینما باشد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
عکس‌هایی دیده نشده از فیلم محمد (ص) مجید مجیدی
سحر قریشی در کنار شریفی‌نیا در فیلمی با موضوع ازدواج موقت + تصاویر جدید
نیوشا ضیغمی: اگر در هالیوود بودم، عکس بچه‌ام را به میلیون دلار می‌فروختم!
دختر علی پروین همبازی سروش صحت و سحر قریشی + تصاویر
توافق مدیران شبکه 3 با پخش سکانس‌های ابراهیم پاشای «حریم سلطان»