شقایق فراهانی، مهران مدیری و پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم «خانم»
اكروان در این فیلم سه اپیزودی داستان زندگی سه زن از سه طبقه اجتماعی متفاوت را به تصویر می كشد. اپیزود اول با بازی شقایق فراهانی و سیامك انصاری داستان زندگی زوجی است كه شوهر به دلیل بدهكاری...
فیلم سینمایی «خانم» به كارگردانی تینا پاكروان كلید خورد.


فیلمبرداری این فیلم سه اپیزودی دوروزی است كه در تهران آغاز شده و تلاش گروه این است كه فیلم را برای نمایش در جشنواره فجر آماده كنند. پاكروان در این فیلم سه اپیزودی داستان زندگی سه زن از سه طبقه اجتماعی متفاوت را به تصویر می كشد. اپیزود اول با بازی شقایق فراهانی و سیامك انصاری داستان زندگی زوجی است كه شوهر به دلیل بدهكاری در موقعیت سختی قرار گرفته اند. اپیزود دوم با بازی اندیشه فولادوند و اشكان خطیبی داستان نویسنده ای است كه با شوهر آهنگساز اما معتادش زندگی می كند.

در اپیزود سوم كه مهران مدیری و پانته آ پناهی ها بازی دارند موقعیت كارگری كه دو دستش را از دست داده و سربار همسرش است به تصویر كشیده می شود.

فیلمبرداری «خانم» را تورج اصلانی بر عهده دارد. امین میرشكاری (صدابردار)، سعید ملكان (طراح چهره پردازی) و بهزاد مصلح (تدوین) از دیگر عوامل پشت دوربین این فیلم هستند. «خانم» اولین فیلم بلند سینمایی تینا پاكروان در مقام كارگردان است كه پیش از این چند تله فیلم و فیلم كوتاه ساخته و به عنوان مدیرتولید در سینما فعالیت كرده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم ختم «ژیلا مهرجویی» + تصاویر
گزارش تصویری: کری مولیگان و دی کاپریو در فیلم گتسبی بزرگ
پیکر ژیلا مهرجویی به خانه‌ سینما نیامد؛ بزرگان سینما آمدند
بهاره رهنما، نفیسه روشن و احسان علیخانی در جشنواره شاپرک‌های شهر + تصاویر
بازیگر پیشكسوت بر اثر دیابت به قطع عضو تن می‌دهد