آکادمی موسیقی گوگوش امسال برگزار نمی‌شود! + یادداشت گوگوش
آکادمی موسیقی گوگوش امسال برگزار نمی‌شود. هر چند این خواننده در یادداشتی در فن‌پیج‌اش در فیس بوک، دلیل این اتفاق را، عدم هماهنگی خوانده، اما با توجه به میزان استقبال از آن که مهم‌ترین برنامه شبکه من و تو در طول...
آکادمی موسیقی گوگوش امسال برگزار نمی‌شود. هر چند این خواننده در یادداشتی در فن‌پیج‌اش در فیس بوک، دلیل این اتفاق را، عدم هماهنگی خوانده، اما با توجه به اجرای هر ساله این برنامه، و همچنین میزان استقبال از آن که مهم‌ترین برنامه شبکه من و تو در طول سال می‌باشد، به نظر نمی‌رسد که دلیل واقعی قطع این برنامه، دلایل گفته شده باشد. یادداشت گوگوش را می‌خوانید: 

با سپاس از همه شما برای ایمیل و پیامهایتان، و سوال در مورد برگزاری آکادمی موسیقی گوگوش ۱۳۹۲

همانطور که میدانید، مراحل مختلف تدارکات، کلاسهای موسیقی ، فیلمبرداری واجراهای زنده آکادمی چندین ماه طول میکشد، چندین ماهی که نه تنها من، بلکه کلیه تیم آکادمی باید در شهر لندن اقامت داشته باشند.

متاسفانه امسال به دلایل مختلف و با وجود تلاش زیاد، امکان هماهنگی لازم برای زمانی که برای من و همه دست اندرکاران این برنامه مناسب باشد میسر نشد، و به همین دلیل آکادمی موسیقی امسال برگزار نخواهد شد.

از توجه و محبت شما به این برنامه بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم که با همت و همیاری تیم زحمتکش آکادمی و حمایت شما، با این برنامه محبوب در فرصتی نه چندان دور به خانه های شما باز گردیم.

گوگوش



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
اولین واکنش بنیامین بهادری به فوت همسرش
جزئیات مراسم ترحیم همسر بنیامین بهادری اعلام شد
بارداری سحر قریشی در ازدواج موقت
لاله صبوری از مفقود الاثر شدن همسرش می گوید
چرا زیبا بروفه ستاره نمی شود؟