آخرین وضعیت مجید مظفری در بیمارستان از زبان دخترش
نیکی مظفری درباره بستری شدن پدر خود در بیمارستان پارسیان: فشارهای عصبی و همچنین آلودگی هوا روی ریه پدرم تاثیر گذاشت و باعث شد که دچار تنگی نفس شده و دو شب پیش یعنی در تاریخ 14 دی ماه در...
دختر مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون از بستری شدن پدرش در بیمارستان به دلیل فشارهای عصبی و همچنین آلودگی هوا خبر داد و جای خالی بسیاری از هنرمندان و مسئولان را برای تماس و احوالپرسی از پدرش خالی دانست.

  نیکی مظفری درباره بستری شدن پدر خود در بیمارستان پارسیان به مهر گفت: فشارهای عصبی و همچنین آلودگی هوا روی ریه پدرم تاثیر گذاشت و باعث شد که دچار تنگی نفس شده و دو شب پیش یعنی در تاریخ 14 دی ماه در بخش سی سی یو بیمارستان پارسیان بستری شود.
وی با بین اینکه هم اکنون پدرش تحت نظر پزشک است، اضافه کرد: پدرم فعلا باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذراند و البته هم اکنون حالش بهتر است.

دختر مجید مظفری در ادامه با تشکر و قدردانی از مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما عنوان کرد: مهدی فرجی از معدود کسانی بود که در ساعات اولیه بستری شدن پدرم به عیادت وی آمد و همچنان با ما تماس می گیرد و پیگیری می کند و بسیار لطف دارد. او از معدود مسئولانی است که قدر هنرمندان را می داند.

مظفری با بیان اینکه پدرش 45 سال است که در عرصه هنر فعالیت دارد از جای خالی تماس و پیگیری های دیگر افراد مسئول سخن گفت و بیان کرد: این را به دلیل اینکه پدرم است نمی گویم اما هم‌اکنون حضور بسیاری از افراد و یا جای تماس آنها خالی است.

وی در پایان درباره مشکلات تامین هزینه های درمان عنوان کرد: پدرم بازنشسته وزارت ارشاد است و دفترچه بیمه دارد بنابراین از این حیث مشکل خاصی نداریم با این حال باید مراحل و روندی را برای تامین این هزینه ها دنبال کنیم که به پیگیری نیاز دارد.   



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی:
ساندرا بولاک، جولیا رابرتز و بردلی کوپر در پالم اسپرینگ 2014 + تصاویر
مجید مظفری هم در بیمارستان بستری شد
آخرین خبر از وضعیت جسمی رضا رویگری در آی سی یو
مجری سابق تلویزیون: اگر ممنوع‌الفعالیت نداریم پس چرا من بیکارم؟!
گریم متفاوت رویا تیموریان با سر تراشیده در «شیفتگی» + تصاویر