انفجار در پشت صحنه فیلم ده‌نمکی و دست‌کم سه کشته!
در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی‌ها» در حال انجام است، صبح امروز، ‌18 دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد.
 انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم و سریال «معراجی‌ها»ی مسعود ده‌نمکی به کشته شدن یک نفر منجر شد.

در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی‌ها» در حال انجام است، صبح امروز، ‌18 دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد.

در تماس با عوامل حاضر در صحنه مطلع شدیم که بر اثر این انفجار، حداقل یک نفر - جواد شریفی، مسؤول جلوه‌های ویژه - کشته شده است.

********

اما عضو هیأت مدیره انجمن جلوه‌های ویژه خانه سینما با تأیید خبر انفجار در پشت صحنه فیلم مسعود ده‌نمکی گفت: این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده و تعداد کشته‌ها حداقل سه نفر است.

عباس شوقی گفت: مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون اجازه نمی‌دهند موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم و به همین دلیل مجبوریم از مواد جنگی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: این مواد در حین حمل منفجر شده و سر صحنه فیلمبرداری نبوده است.

شوقی با اشاره به اینکه در حدود 600 فیلم و تجربه حضور در چنین صحنه‌هایی را دارد، گفت: همه چیز بازی سیاسی شده و با وجود اعتراض‌هایی که ما همواره در این باره داشتیم هیچ اتفاق نیفتاده است و به دلیل اینکه مجبور به استفاده از مواد منفجره جنگی بودیم، شاهد کشته شدن سه چهار نفر از عوامل فیلم «معراجی‌ها» هستیم.

به گفته‌ی وی؛ این اتفاق در شهرک سینمایی دفاع مقدس و در حالی که فیلمبرداری فیلم «معراجی‌ها» به روزهای پایانی خود رسیده، رخ داده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
عیادت بازیگران از رضا رویگری در بیمارستان + تصاویر و دلایل سکته او
سانحه ناگوار برای بازیگر زن سریال «زمانه» هنگام بازی در تئاتر + عکس
بیستمین داوری بین‌المللی نیکی کریمی در آمریکا
بازیگران و مجریان ممنوع التصویر و ممنوع الکار تلویزیون! + تصاویر
عکس‌های جدید حامد بهداد و طناز طباطبایی در آرایش غلیظ