ادامه فیلمبرداری فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا + تصاویر
فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» اولین ساخته بلند سینمایی یزدانیان به تهیه‌کنندگی علی مصفا و بازی لیلا حاتمی است. علاوه بر لیلا حاتمی و علی مصفا تعدادی از بازیگران گیلانی نیز در این فیلم جلوی...
 فیلمبرداری فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه کنندگی علی مصفا تا اواسط بهمن ماه در شمال کشور ادامه دارد.

فیلمبرداری اولین ساخته بلند سینمایی یزدانیان به تهیه‌کنندگی علی مصفا هم اکنون در شمال کشور در شهرهای رشت، لاهیجان و بندر انزلی ادامه دارد و تا اواسط بهمن ماه به طول می‌انجامد و به همین دلیل «در دنیای تو ساعت چند است؟» به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/leila-hatami-ali-mosafa-film1.jpg
تدوین نهایی این فیلم پس از پایان فیلمبرداری توسط فردین صاحب الزمانی آغاز می‌شود و امیر حسین قاسمی از نیمه دوم بهمن ماه کار صداگذاری را انجام می‌دهد.

این فیلم که پیش از این فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده بود که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و طولانی‌تر شدن زمان فیلمبرداری، قطعا به دفتر جشنواره ارسال نخواهد شد.

علاوه بر لیلا حاتمی و علی مصفا تعدادی از بازیگران گیلانی نیز در این فیلم جلوی دوربین می‌روند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: صفی یزدانیان، تهیه‌کننده: علی مصفا، سرمایه‌گذار و مجری طرح: امیرحسین احدزاده، مدیر تولید: پیمان جعفری، مدیر فیلم‌برداری: همایون پایور، طراح صحنه و لباس:‌ایرج رامین‌فر، طراح گریم: افروز بوجاریا، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری و مهدی ابراهیم‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: افشین رضایی، عکاس: صبا سیاه‌پوش.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
توضیح برد پیت درباره چهره جدیدش + تصاویر
اینا دیروز اومده بودن شبکه یک + تصاویر
افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های مهناز افشار و بهرام رادان + تصاویر
نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم پونا + تصاویر
نقی و ارسطوی جدید در پایتخت 3 + تصاویر