چنار ایلگاز بازیگر مشهور ترک در یک فیلم ایرانی + عکس
بر اساس این توافق، قرار است «تولگاهان سایشمن» که بسیاری از ایرانی‌ ها او را با نام «چنار ایلگاز» برای بازی در سریال ترکیه‌ای «عمر گل لاله» می‌شناسند، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را در کنار دو بازیگر چهره و شاخص ایرانی بازی کند.
امینی فیلم «موج کوتاه ردیف 444» را در راستای تعاملات بین‌المللی سینمای ایران با سایر کشورهای دنیا، به صورت مشترک با یک کمپانی ترکیه‌ای تولید خواهد کرد. او چند روز قبل در استانبول قراردادی با این بازیگر امضا کرد.

این کارگردان جوان در شرایطی سراغ ساخت فیلم جدیدش رفته است که هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فجر، علیرغم نهایی کردن حضور حدود 60 فیلم داخلی در بخش‌های مختلف این فستیوال، «بلوک 9 خروجی 2» به کارگردانی او را به جشنواره راه نداده‌اند. گفته می‌شود تلخی موضوع «بلوک 9 خروجی 2» و بعضی اختلافات میان برخی از اعضای هیات انتخاب با امینی، دلیل کنار گذاشته شدن او از جشنواره است.


چنار ایلگاز بازیگر مشهور ترک در حال امضای قرارداد با علیرضا امینی کارگردان ایرانی

امینی قصد دارد جدیدترین فیلم خود با نام «موج کوتاه ردیف 444» را به صورت مشترک با ترکیه جلوی دوربین ببرد و در آن از دو بازیگر مطرح ایرانی و «تولگاهان سایشمن» ترک استفاده می‌کند. «تولگاهان سایشمن» نقش چنار ایلگاز را در سریال ترکیه‌ای «عمر گل لاله» ایفا کرده است. او در کشور خودش به عنوان بازیگر، طرفداران زیادی دارد و «موج کوتاه ردیف 444» نخستین تجربه همکاری او با یک کارگردان ایرانی است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
نازنین بنیادی در مراسم محبوب‌ترین بازیگران زن تلویزیون 2014 + تصاویر
عیادت بازیگران سریال پدرسالار از محمدعلی کشاورز + عکس
دستگیری جاستین بیبر توسط پلیس آمریکا! + تصاویر
تغییر در پایان سریال آوای باران + عکس‌های پشت صحنه
یادداشت نیوشا ضیغمی درباره یک فاجعه