نمایش چهره نوح (ع) هالیوود را به دردسر انداخت!
فیلم «نوح»(ع) جدیدترین ساخته «دارن آرنوفسکی» در حالی از کمتر از یک ماه دیگر اکران جهانی خود را آغاز می‌کند که هیئت سانسور سینمای کشورهای قطر، بحرین و امارات متحده عربی اعلام کردند بدلیل نمایش چهره حضرت نوح...
 قطر، بحرین و امارات متحده عربی نمایش فیلم حضرت «نوح»(ع) ساخته جدید «آرنوفسکی» را در این کشورها ممنوع کردند.

فیلم «نوح»(ع) جدیدترین ساخته «دارن آرنوفسکی» در حالی از کمتر از یک ماه دیگر اکران جهانی خود را آغاز می‌کند که هیئت سانسور سینمای کشورهای قطر، بحرین و امارات متحده عربی اعلام کردند بدلیل نمایش چهره حضرت نوح «ع» اجازه نخواهند داد این فیلم در کشورشان اکران شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیگر کشورهای خاورمیانه نظیر مصر، اردن و کویت نیز به احتمال فراوان واکنش مشابهی در قبال نمایش فیلم حضرت نوح (ع) نشان خواهند داد.

«الازهر» یکی از اصلی‌ترین نهادهای مذهب سنی در مصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این گونه فیلم‌ها بر خلاف دین و شریعت ماست.

آرنوفسکی داستان کشتی حضرت نوح (ع) را با بودجه نسبتا عظیم 300 میلیون دلاری با همکاری «اسکات فرانکلین» تهیه‌ و تولید کرده است.

در این فیلم که محصول کمپانی پارامونت است، «راسل کرو» در نقش حضرت نوح (ع) ظاهر شده و «اما واتسون»‌، «جنیفر کانلی»‌، «لوگان لرمن»‌، «ری وینستون»، «مارک مارگولیس» و «مدیسون دیون‌پورت» از دیگر ستارگان نام‌آشنایی هستند که بازیگر «گلادیاتور» را در جدیدترین پروژه آرونوفسکی همراهی می‌کنند.

«آنتونی هاپکینز»، بازیگر پیشکسوت برنده‌ اسکار نیز در جدیدترین ساخته آرنوفسکی نقش «متوشالح»، جد بزرگ حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند.

فیلم «نوح» (ع) اکران خود را از بیست و هشتم مارس در آمریکا آغاز می‌کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
هنرمندانی که در سال 92 از بین ما رفتند + تصاویر
حمایت امام از مجری زن زمان شاه!
افسانه بایگان در مراسم رونمایی موسیقی «سربداران» + تصاویر
جنیفر لارنس و پنه لوپه کروز در مهمانی شبانه اسکار 2014 + تصاویر
لیندا کیانی، الناز حبیبی و حدیث فولادوند در مشاعره نوروزی تلویزیون