نوه تولستوی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران
بر اساس هماهنگی‌های انجام شده نوه تولستوی و رئیس بنیاد ادبی تولستوی در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.
  با هماهنگی کمیته بین‌الملل و کمیته تشریفات بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار است نوه تولستوی نویسنده مشهور روس و رئیس بنیاد ادبی تولستوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشند.

«ولادیمیر تولستوی» نوه تولستوی پیش از این در نمایشگاه‌های بین‌المللی همچون نمایشگاه کتاب لندن و نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور داشته است. او به همراه همسرش و در صدر یک هیئت ادبی از روسیه به نمایشگاه کتاب تهران خواهد آمد.

خبر دیگر از نمایشگاه اینکه، جانمایی غرفه ناشران عمومی به پایان رسید و اجرای غرفه‌ بندی ناشران عمومی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد.

احمد کمالی‌نژاد مدیر کمیته ناشران داخلی این رویداد، از پایان جانمایی ناشران عمومی در این بخش خبر داد و گفت: اجرای غرفه بندی در بخش ناشران عمومی با پایان جانمایی، آغاز شد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه بیش از 1280 ناشر در حدود 11 هزار و 206 مترمربع فضای شبستان، حاضر خواهند بود.

به گفته مدیر کمیته ناشران داخلی، در روزهای آینده به همه ناشران اعلام می‌شود در صورتی که نیاز به غرفه‌سازی و ایجاد سازه‌هایی خاص برای غرفه‌هایشان دارند، کار خود را آغاز کنند تا پیش از گشایش بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه‌هایشان آماده شود.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبعmehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
لیست کامل برندگان جوایز ACM (اسکار دنیای موسیقی )سال 2014 + تصاویر
مهناز افشار در فستیوال فیلم نور امریکا،در کنار مدل ایرانی + تصاویر
کلیپ ساختن باران کوثری،برایش دردسر ساز شد + تصاویر
مسعود کیمیایی چهره مهناز افشار را خونین کرد!
واکنش تند به حضور مریلا زارعی در برنامه هفت