«میشله اوباما» در یک سریال آمریکایی
اصلا از تیتر تعجب نکنید. ظاهرا بانوی اول به شدت درگیر حرفه بازیگری شده و قرار است در یکی دیگر از سریال‌های آمریکایی هم بازی کند.
، یک ماه پس از تایید خبر حضور میشله اوباما در قسمت آخر از فصل ششم سریال کمدی «پارک ها و تفریح‌گاه‌ها» حالا حضور همسر رئیس جمهور آمریکا در یکی دیگر از سریال‌های آمریکایی قطعی به نظر می‌رسد.
او قرار است در یکی از قسمت‌های سریال «نشویل» هم حاضر شود و نقش خودش را بازی کند. این اپیزود که 7 می از شبکه ABC پخش می‌شود در پایگاه نظامی فورت کمپل فیلمبرداری خواهد شد. مضمون این قسمت اتفاقا سیاسی هم هست: پس از این که رینا متوجه می‌شود لوک در افغانستان مجروح شده تصمیم می‌گیرد یک کنسرت خیریه در پایگاه نظامی فورت کمپل برگزار کند. قسمت آخر این سریال در روز 14 می پخش خواهد شد و هنوز مشخص نشده که این سریال محصول لاینزگیت برای فصل بعد تمدید خواهد شد یا خیر. ضمن این که قسمت آخر فصل ششم سریال «پارک ها و تفریح گاه ها» هم روز 24 آوریل از تلویزیون آمریکا پخش می شود.
به نظر می‌رسد باراک اوباما و همسرش می‌خواهند پس از دوره ریاست جمهوریشان وارد صنعت سرگرمی آمریکا شوند. آن‌ها که چندی پیش «سلبریتی شدن» را با حاشیه سازی‌های مجله‌های زرد کشورشان بر «سلفی در مراسم یادبود نلسون ماندلا» تمرین کردند اتفاقا به شدت هم به سینما و تلویزیون علاقه دارند. این دو مورد تنها حضور تلویزیونی میشله اوباما نیست. او در سال 2009 حضوری افتخاری در «سسمی استریت» داشت. «آی کارلی» شبکه نیکلدئون دیگر حضور بانوی اول کاخ سفید در قاب تلویزیون بود. بعید می‌دانم کسی اهدای جایزه اسکار توسط اوباما به «آرگو» را کسی از ذهن برده باشد.
شخص آقای رئیس جمهور هم ید طولایی در حضور در تلویزیون و برنامه‌های گوناگون دارد. نخستین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا که در دیدارش از کمپانی دریم وورکس عنوان کرده بود که دوست دارد پس از ریاست جمهوریش در آنجا کار کند، ماه گذشته در برنامه «الن دی جنرس» حاضر شد. او که در «میان دو سرخس» رو در روی زک گالیفیاناکیس قرار گرفت، قبل از پخش سریال کاسموس به معرفی این سریال علمی پرداخت. برگزاری فستیوال فیلم کوتاه کاخ سفید و جلسات اکران خصوصی فیلم‌هایی نظیر «لینکلن» و «ماندلا: راه طولانی آزادی» از دیگر برنامه‌های سینمایی آقای رئیس جمهور در چند ماه اخیر بوده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمر
www.seemorgh.com/culture
منبع: setarehnews.ir


مطالب پیشنهادی:
تئاتر گرفتار فست فود!
مهاجرت پدر انیمیشن ایران
گرافر پارکور ایرانی که شیطان پرست نیست! + تصاویر
بازیگر شاهگوش: بدون سختگیری،کسی ماهواره نمی بیند!
پدیده نوظهور سینما ؛ پژمان جمشیدی در فیلم جدیدش