اسکار هشتاد و هفت چه زمانی ست؟
تاریخ دقیق برگزاری مراسم اسکار هشتاد و هفتم توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک آمریکا رسما اعلام شد.
، تاریخ دقیق برگزاری مراسم اسکار هشتاد و هفتم توسط آکادمی رسما اعلام شد. این مراسم راس ساعت 8:30 بعد از ظهر روز بیست و دوم فوریه 2015 در دالبی تیاتر لس آنجلس آغاز و به صورت مستقیم از شبکه ABC پخش خواهد شد.

پس از اعلام این خبر توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک آمریکا مشخص شد که این آکادمی مجددا به تاریخ سنتی خود برای برگزاری اسکار بازگشته است. آنها سال گذشته به دلیل رقابت‌های المپیک زمستانی سوچی تاریخ برگزاری اسکار را از فوریه به دوم مارچ تغییر دادند اما حالا مجددا این تاریخ را به اواخر فوریه و به طور دقیق تر بیست و دوم فوریه برگردانده اند.
همین طور مشخص شده است که در روز پانزدهم ژانویه 2015 نامزدهای اسکار رسما معرفی خواهند شد. ضمن این که آغاز رای گیری مقدماتی برای مشخص شدن نامزدهای تندیس طلایی روز 29 دسامبر 2014 خواهد بود. رای گیری البته تا روز هشتم ژانویه 2015 به طول خواهد انجامید. مراسم شام نامزدهای اسکار هم در روز دوم فوریه 2015 برگزار خواهد شد. گفتنی است با آغاز رای گیری نهایی در روز ششم فوریه 2015 سیمای برندگان اسکار کم کم مشخص خواهد شد. رای گیری نهایی هم تا 17 فوریه 2015 به طول خواهد انجامید.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tasnim.com

مطالب پیشنهادی:
تئاتر گرفتار فست فود!
مهاجرت پدر انیمیشن ایران
گرافر پارکور ایرانی که شیطان پرست نیست! + تصاویر
بازیگر شاهگوش: بدون سختگیری،کسی ماهواره نمی بیند!
پدیده نوظهور سینما ؛ پژمان جمشیدی در فیلم جدیدش