چهره متفاوت «بنیامین» در جشن ولادت حضرت فاطمه + تصاویر
علیرضا افتخاری و بنیامین بهادری در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت روز زن و مادر در تالار وحدت قطعاتی را اجرا کردند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/01/ben5.jpg
 در این جشن که شنبه شب با حضور جمعی از هنرمندان، وزیر، مدیران و کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مصطفی صابر خراسانی و عبدالجبار کاکایی هم به شعرخوانی پرداختند.


اجرای این ویژه‌برنامه که از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر عهده رضا رفیع بود که او توانست با شعر‌ها و جمله‌های طنز خود، لبخند را بر لبان حاضران در تالار وحدت بنشاند.

آغاز‌گر این ویژه برنامه، شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی بود و پس از آن نوبت به بنیامین بهادری رسید تا دو قطعه از آلبوم 93 خود را با همراهی پیانوی نیما وارسته اجرا کند.

«گل یاس2» نخستین ترانه‌ای بود که بنیامین به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) خواند و پس از آن رو به تماشاگران گفت از اینکه بعد از شش ماه بار دیگر در چنین مناسبت و جمعی روی صحنه آمده، خوشحال است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه همیشه دوست داشته و دارد عاشقانه بخواند، اجرای ترانه «جادوگر گیسو» را به حاضران در تالار وحدت هدیه کرد.

بنیامین در این اجرا با سیما و چهره‌ای متفاوت از کنسرت‌های گذشته خود روی صحنه آمده بود و تنها پس از اجرای دو قطعه، در میان تشویق تماشاگران صحنه را ترک کرد.

شعر خوانی عبدالجبار کاکایی و اجرای یک قطعه توسط سید مصطفی سعیدی در رثای حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این جشن بود و در پایان نوبت به علیرضا افتخاری رسید تا با گروه همایون پرنیا روی صحنه بیاید و پنج تصنیف بخواند.

پس از اجرای قطعه دوم بود که این خواننده موسیقی ایرانی، زبان به گلایه گشود و از اینکه قبل از اجرای برنامه به مدت پنج ساعت در یک اتاق منتظر مانده و بعد به صحنه آمده است، انتقاد کرد. او این برخورد‌ها را شایسته هنرمندان موسیقی و به ویژه خوانندگان ندانست.

از میان پنج قطعه‌ای که علیرضا افتخاری خواند، تصنیف «ای گل ناز من» با استقبال و همراهی بسیار گرم تماشاگران روبرو شد و فضایی شاد را بر تالار وحدت حاکم کرد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/01/ben1.jpg
در پایان جشن شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی مرادخانی معاون هنری خود در پشت صحنه تالار وحدت حاضر شد و با علیرضا افتخاری دیدار کرد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/01/ben4.jpg



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.com


مطالب پیشنهادی:
پس از یک سال، چرایی مرگ عسل بدیعی!
مادران سینمای ما ،که دیگر نیستند!
عمو پورنگ، لبه تیغ ممیزی!!!!
پر هزینه ترین موزیک ویدئوهای جهان!
«مهران مدیری» تحویلم نمی گیرد!