پیام تبریک هنرمندان به یک «مادر»
جمعی از هنرمندان همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در نامه ای روز مادر را به مادر عبدالله حسین زاده که هفته گذشته با بخشش متهم به قتل پسرش به او اجازه دوباره زیستن را داد و فرزندی را دوباره آغوش یک مادر برگرداند، تبریک گفتند.
  «در متن این نامه آمده است: مادر! تو حتما در سایه آبی آسمان نقشی از خدا گرفته ای که این گونه درد را مزمزه می کنی که این گونه زخم را نفس می کشی که این گونه چشمانت بدون دغدغه باران می شوند و باز این گونه رمز ایستادن را می دانی و مثل شاعران دریا «بخشیدن» و «گذشت» را برای ابد باقی میگذاری تا وقتی روزگار، روزگار است فرزندان تو از این سوی جهان تا آن سوی شیشه های غبار گرفته جهان از یاد نبرند که هیچ لذتی به اندازه «بخشش» بزرگوار نیست.

مانده ایم که این همه حیرت را چگونه برای درختان و آسمان و زمین و قطره های ریز و درشت باران معنا کنیم که تو همچنان عاشق ترین موجود دنیا بودی وقتی به قاتل فرزندت گفتی تو را می بخشم چون من یک مادر هستم. برای همین امروز و در این روز سبزِ مادر، تمنای ما را بپذیر و بگذار به جای همه فرزندان این دوران نقش تو را بر دل حک کنیم، مادر!»

مهدی هاشمی، رضا کیانیان، مهتاب کرامتی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهناز افشار، رضا عطاران، آتیلا پسیانی، حامد بهداد، هانیه توسلی، میترا حجار، آنا نعمتی، رامبد جوان، امیر جعفری، ریما رامین فر، ژاله صامتی، مصطفی زمانی، مجید صالحی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، سام قریبیان، امیر حسین رستمی، مهران احمدی، علی سرابی، هومن برق نورد، علی قربانزاده، حامد کمیلی، پریناز ایزدیار، محسن کیائی، حسن فتحی، سید محمود رضوی، مصطفی کیائی و بهروز شعیبی، هنرمندان امضاء کننده این نامه هستند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی:
پس از یک سال، چرایی مرگ عسل بدیعی!
مادران سینمای ما ،که دیگر نیستند!
عمو پورنگ، لبه تیغ ممیزی!!!!
پر هزینه ترین موزیک ویدئوهای جهان!
«مهران مدیری» تحویلم نمی گیرد!