بهمن فرمان آرا؛مردی برای تمام فصول
مردی برای تمام فصولحسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی در دیدار با بهمن فرمان‌آرا اظهار امیدواری کرد که «مردی برای تمام فصول» در نیمه دوم سال 93 اجرا شود.
 بهمن فرمان‌آرا کارگردان سینمای ایران به همراه رضا کیانیان درباره اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» با حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار طاهری ضمن تشریح وضعیت تئاتر کشور و تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقای وضعیت کیفی تئاتر، عنوان کرد که این مرکز از حضور تمام بزرگان هنر ایران در کنار هنرمندان جوان استقبال می‌کند.

در ادامه فرمان‌آرا با اشاره به علاقمندی خود مبنی بر اجرای یک نمایش در طی سال‌های گذشته، عنوان کرد با ترجمه مجدد «مردی برای تمام فصول» این اثر در آینده نزدیک اجرا شود.

وی عنوان کرد که برای اجرای نمایش خود تنها به دنبال حمایت معنوی اداره کل هنرهای نمایشی است زیرا «مردی برای تمام فصول» پایبندی به اصول و اخلاق را تبلیغ می‌کند که بی توجه به این امور از معضلات امروز جامعه ماست.

رضا کیانیان نیز که در این جلسه حضور داشت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات دولت در تأمین منابع مالی هم شأن هنرمندان تئاتر، لزوم ایجاد شرایط و تسهیل در ورود بخش‌ خصوصی به این حوزه فاخر اما مهجور از اولویت برشمرد و بر لزوم آن تأکید کرد. در پایان این جلسه حسین طاهری با اشاره به این که اداره کل هنرهای نمایشی تمام تلاش خود را در جهت همدلی و همکاری با هنرمندان به کار بسته است، اظهار امیدواری کرد که شرایط لازم برای اجرای «مردی برای تمام فصول» در نیمه دوم سال فراهم شود.

پیش از این نیز داوود میرباقری در دیدار با طاهری جهت اجرای تئاتر به توافقات اولیه رسیده بودند.



گردآوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



  مطالب پیشنهادی:
فریدا کارلو؛راز آمیز،برای تمام فصول+تصاویر
اشباح در بازار صد ساله + تصویر
گریم عجیب و جالب عبدالله اسکندری
دوران بازنشستگی آنجلینا جولی
لحظه غم انگیز ورود دختران ایرانی با لباس برزیل به ورزشگاه+تصویر