انصراف دی کاپریو از حراج یادگار ماندلا
لئوناردو دی کاپریو از حراج یادگاری نلسون ماندلا انصراف داد.
لئوناردو دی کاپریو از حراج یادگاری نلسون ماندلا انصراف داد. او عکسی امضا شده از مادیبا داشته که برای حراج، به یک شرکت حراجی داده شده بود. حالا این بازیگر که نامزد 5 جایزه اسکار بوده، از کاری که کرده پشیمان شده است و با استخدام یک تیم قانونی قصد دارد یادگاریش را پس بگیرد.

ماندلا زیر این عکس نوشته است: «برای لئو دی کاپریو، بهترین آرزوها. نلسون ماندلا. نهم آگوست 2007.» این عکس توسط سایت حراجی، 25 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

گری زیمت، رئیس این حراجی، برنامه‌ای برای پس دادن این عکس ندارد و گفته اگر دی کاپریو یادگاریش را پس می‌خواهد باید دست در جیبش کند و 25 هزار دلار پول بپردازد.

از یک حراجی دیگر در دالاس خبر می رسد بیلبورد رنگی انیمیشن «سفید برفی و هفت کوتوله» فروخته شده است. این بیلبورد که به سال 1937 برمی‌گردد قیمتی بیش از 10 هزار دلار داشته و در نهایت در قیمت 10755 دلار به فروش رسیده است. شرکت حراجی که مسئولیت فروش این بیلبورد را بر عهده داشته است نامی از خریدار نبرده و هویت وی را مخفی نگاه داشته است. این بیلبورد ابعادی معادل 20 در 9 فیت داشته و با زبان انگلیسی تبلیغ انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله محصول کمپانی دیزنی انجام می‌داده است.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:tasnimnews.com



 مطالب پیشنهادی:
آیشواریا عاشق می شود؟
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
گلزار کنار آیشواریا و آمیتاپاچان در «سلام بمبئی»
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید!