سقوطی مرگبار در سالروز تولد هنرپیشه+تصاویر
بازیگر تئاتر مالزیایی و نوزادش در MH17 درگذشتند
"شوبا جایا" بازیگر تئاتر و تلویزیون مالزی و همسر هلندی اش که پس از نشان دادن نوزادشان به پدربزرگ و مادربزرگ در حال بازگشت به کوالالامپور بودند، تراژدی سقوط هواپیما برای شان رخ داد.

این خانواده سوار هواپیمای مالزیایی MH17 شده بودند، هواپیمایی که بر فراز آسمان اوکراین و به احتمال زیاد به دلیل شلیک موشک دچار سانحه شد. 

این ستاره تلویزیون، تئاتر و سینمای مالزی که شوبا نام داشت، درست دو روز پیش از بروز این حادثه، سی و هشتمین سال تولدش را جشن گرفته بود.



وی در مجموعه های تلویزیون محلی نظیر "اسپانار جایا"، "گادیس 3" و "سوگمانا سومیگال" و تئاترهایی مانند "خاله ی چارلی" و "گرسنه امید" بازی کرده بود.

اعتبار سینمایی او نیز شامل فیلم هایی نظیر "وضعیت رابطه"، "توکاک" و "دویت کسیل" می شود، علاوه بر این وی در پانزده پروژه دیگر در مالزی نیز حضور داشته است.
"خیرل باهار"، نویسنده، کارگردان و بازیگر سی و چهار ساله، گفته است که شوبا به واسطه علاقه اش به مجموعه ها و شوهای تلویزیونی گرایش بیشتری داشته است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/sssh12.jpg

وی درباره شوبا می گوید: «او هیچ گاه به خاطر شهرت بازی نمی کرد، بلکه علاقه شدید برای بازی او را به این مرحله رسانده بود. او شخصیت قابل تحسین و طرح های متعددی برای شغلش داشت».
"باهار" که احساساتی شده بود افزود: «در حال حاضر صحبت کردن درباره او بسیار دشوار است».
چهار سال قبل، شوبا و پدرش، "جایارتنام"، بخشی از پروژه ای برای شبکه "آسترو ری" بودند.
در همان سال، 2010 میلادی، شوبا با "پل گو" که کارگردان هلندی همان شرکت بود، ازدواج کرد.


این زوج به همراه نوزادشان "کائلا" به هلند رفته بود تا خانواده پل بتوانند نوه خود را ببینند.
دوستان آنها که از این اتفاق شوکه شده اند، یکدیگر را از طریق شبکه های اجتماعی از این فاجعه مطلع کردند.


یکی از دوستان این ستاره مالزیایی که "سیوا" نام دارد، در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است: «شما برای مردن بسیار جوان بودید، شما زوج خوشبختی بودید... آرزوها و کارهای زیادی برای انجام دادن داشتید... و در نهایت شما دختری داشتید که باید هر روز برایش لبخند و غروب آفتاب را نقاشی می کردید».
یکی دیگر از دوستان آنها نوشته است: «شما سالگرد ازدواج تان را 15 جولای جشن گرفتید. تولد کائلا نیز همین نزدیکی ها است. و حالا هر سه شما رفته اید. دل ما برای شما: شوبا جایا، پل و کائلا تنگ می شود».


"باکی زانیال" کارگردان و بازیگر مالزیایی نیز در صفحه یکی از شبکه های اجتماعی اش نوشته است: «شوبا جایا، پل و کودک شان در میان ابرها به خواب آرامی فرو رفته اند. شوبا، تو مملو از انرژی مثبت و سرشار از نور هستی».



تهیه و ترجمه :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



 مطالب پیشنهادی:
جستجویی بر خبر ممنوع‌التصویری مسافران برزیل
انصراف هدیه تهرانی از داوری!
دروغ‌های بهمن جلالی و همسرش به خاطر عکاسی!
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید