کلاه قرمزی عید فطر به تلویزیون می آید؟
مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو به پخش یک قسمت تازه از ماجراهای «کلاه قرمزی» در روز عید فطر و احتمال آغاز سری جدید «فیتیله» اشاره کرد و به سحر اولی‌ها نوید یک غافلگیری در روز عید را داد.
 
 علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در گفتگو با خبرنگار مهر، ویژه‌برنامه‌های عیدفطر این شبکه را اینگونه تشریح کرد: در این روز یک قسمت از «کلاه قرمزی» ویژه عید فطر روی آنتن می‌رود. این مجموعه در این قسمت هم قصه‌های خاص خود را دارد و اتفاقات جدیدی برای شخصیت‌هایش رخ می‌دهد. همچنین آخرین قسمت سریال «فاخته» نیز روی آنتن می رود.

وی افزود: ما یک جشن کوچک هم در روز عید فطر برای روزه اولی ها خواهیم داشت. دوستان «سحر اولی ها» هر روز برای سحر یک ساعت و نیم برنامه داشتند که کار خوب و دیدنی از آب در آمد.

یک جشن کوچک برای روزه اولی‌ها با یک مهمان ویژه

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو تأکید کرد: عید فطر، بیشتر برای کودکانی است که سال اولی است که روزه کامل می‌گیرند. ما آن روز بعد از ظهر یک جشن کوچک خواهیم داشت که با یک غافلگیری همراه خواهد بود و روی آنتن زنده به بچه‌ها خبر خوبی خواهیم داد. آن روز یک مهمان ویژه هم خواهیم داشت.

زارعان یادآور شد: احتمالا اگر دکور برنامه «فیتیله» آماده شود، سری جدید این برنامه نیز در عید فطر آغاز خواهد شد. این اتفاق قریب به یقین رخ خواهد داد.

هنوز از عمو پورنگ خبری نیست

وی که در حاشیه نشست سریال «فاخته» با مهر گفتگو می‌کرد در پاسخ به اینکه آیا خبر تازه‌ای از عمو پورنگ هست یا خیر، گفت: نه هنوز.

بازگشت خاله شادونه و دونه‌ها

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره برنامه «خاله شادونه» هم گفت: برای این برنامه، برنامه ریزی می‌کنیم تا به زودی سری جدید آن آماده شود. دکور سری جدید در حال طراحی است. احتمال دارد دونه‌ها هم به این برنامه برگردند.




گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
مهتاب کرامتی و پگاه آهنگرانی در «جامه دران»+تصاویر پشت صحنه
راز محبوبیت احسان علیخانی چیست؟!
آداب و رسوم مردم قدیم تهران در ماه مبارک رمضان
دانلود کردن فیلم ها به صورت قانونی!!!
کشف مرگ نویسنده مشهور