فیلم پرفروش بالیوود برای هالیوود ساخته می شود
فیلم جنایی «کاهانی» ‌در سال 2012 با بازی ویدا بالان ساخته شد. او در نقش یک زن باردار در جستجوی همسرش بر می آید که در کلکته ناپدید شده است.
نیلس آردن اوپلف کارگردان نسخه سوئدی فیلم «دختری با خالکوبی اژدها»، قصد دارد نسخه انگلیسی و بازسازی شده فیلم پرفروش هندی «کاهانی» را برای هالیوود بسازدکاهانی» که در سال 2012 از پرفروش ترین فیلم‌های هند بود با عنوان «خدا» به زبان انگلیسی ساخته می شود.

نیلس آردن اوپلف نسخه سوئدی و اصلی فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» را در سال 2009 با اقتباس از رمان ساخت و بعد نسخه انگلیسی آن به کارگردانی دیوید فینچر در سال 2011 با بازی دانیل کریگ و رونی مارا راهی پرده‌های بزرگ شد.  

فیلمنامه «خدا» را جوسی ریورا نویسنده «خاطرات موتورسیکلت» و ریچارد رگن با همدیگر می نویسند.

فیلم جنایی «کاهانی» ‌در سال 2012 با بازی ویدا بالان ساخته شد. او در نقش یک زن باردار در جستجوی همسرش بر می آید که در کلکته ناپدید شده است. سوجوی گاش این فیلم را کارگردانی کرده بود و موفق شده بود تا فروشی یک میلیارد روپیه ای (17 میلیون دلاری) را با آن در باکس آفیس تجربه کند.

نسخه انگلیسی این فیلم نیز درباره یک زن آمریکایی خواهد بود که به کلکته می رود تا شوهر گمشده اش را پیدا کند. او در این سفر هر چه بیشتر با حقیقت  روبه رو می‌شود می فهمد خودش نیز بیشتر در معرض خطر است.

به گفته تهیه کنندگان این فیلم، نیلس با توجه به شناختی که از هر دو فرهنگ دارد می تواند به خوبی نسخه انگلیسی این فیلم را شکل دهد.

به گفته این کارگردان دانمارکی، این فیلم قرار است فیلمی هیجان انگیز و تریلری دلهره‌آور باشد که با موضوعش می تواند هم زنان را مخاطب خود قرار دهد و هم جنبه بین المللی داشته باشد.

گوش نیز در این باره گفت: فیلمنامه جدید کاملا متناسب با دیدگاه های مخاطب غربی نوشته می‌شود. وی افزود منتظر است ببیند کارگردانی جدید چه تاثیری بر این فیلم می گذارد.

در حالی که هنوز بودجه تولید فیلم تعیین نشده اما گفته شده کار ساخت آن از فوریه 2015 آغاز می شود و در حالی که هنوز بازیگران آن انتخاب نشده اند، اما مکان فیلمبرداری کلکته خواهد بود.

این فیلم را وای آر اف تهیه کننده «گریس موناکو» می سازد.



گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
مهتاب کرامتی و پگاه آهنگرانی در «جامه دران»+تصاویر پشت صحنه
راز محبوبیت احسان علیخانی چیست؟!
آداب و رسوم مردم قدیم تهران در ماه مبارک رمضان
دانلود کردن فیلم ها به صورت قانونی!!!
کشف مرگ نویسنده مشهور