پوران درخشنده: دکتر روحانی از من خواست درباره خشونتی که این روزها در غزه هست فیلم بسازم؛ درخواست کردم که دولتی‌ها هم پشت ما باشند.
پوران درخشنده با بیان این مطلب به خبرنگار «نسیم»، گفت: من تجربه کار با خارجی‌ها و در کشورهای دیگر را هم دارم. واقعا ماها در حوزه جنگ و خشونت و بیان دردل مردم غزه حرف برای گفتن داریم.

وی همچنین گفت: رئیس جمهور در دیدار اخیر با هنرمندان، از من خواستند که فیلم در این رابطه بسازم و من هم اعلام آمادگی کردم. البته باید دوستان شرایطش را هم فراهم کنند اما بدانند که ما پای حرفمان برای ساخت فیلم درباره مردم غزه و فلسطین هستیم.

گفتنی است این کارگردان به تازگی نیز در مطلب درباره جنایات اسرائیلی‌ها در غزه نوشته بود:

    اسرائیل به قدری ضعیف و حقیر است که زورآزمایی برای کودکان و زنان بی دفاع غزه  می کند. اگر شما قدرت و جرأت دارید جنگ تن به تن با مردان و نظامیان داشته باشید نه اینکه به زنان و کودکان حمله کنید!؛ کشتن کودک و نوزاد قدرتی نمیخواهد، اسرائیل ضعیف تر از آن است که بخواهد جنگ تن به تن با مردم غزه داشته باشد.

    جنایت هایی که اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه انجام می دهد، اصلاً قابل قبول نیست ضمن اینکه علامت سوال بزرگی است که چرا مدعیان حقوق بشر و روسای سازمان بین الملل سکوت کرده اند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:nasimonline.ir

مطالب پیشنهادی:
آنجلینا جولی و برد پیت «لب دریا»
حادثه رانندگی برای خواننده پاپ+تصاویر
فریبرز عرب نیا, مریلا زارعی, آتیلا پستیانی و کمال تبریزی در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر
هدیه تهرانی پای میز مذاکره
واکنشی به سانسور والیبال در سیما + تصویر