کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری در بیش از 10 شهر کشور اجرا می‌شود.
محمدحسین توتونچیان، تهیه‌کننده کنسرت «چرا رفتی» اعلام کرد، این برنامه در روزهای 16، 17، 18 و 23 مردادماه در تهران اجرا می‌شود و پس از آن در شهرستان‌های مختلف کشور به روی صحنه می‌رود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس با اعلام این خبر افزود: اجرای شهر کرمان در تاریخ 27 و 28 مرداد ماه آغازگر تور داخلی این کنسرت خواهد بود و پس از آن در تاریخ 18، 19 و 20 شهریور این برنامه در کرمانشاه به روی صحنه خواهد رفت و 22، 23 و 24 شهریورماه «چرا رفتی» میهمان شهروندان شیرازی خواهد شد. 6، 7 و 8 مهرماه این نیز کنسرت در ارومیه و 19 و 20 مهرماه هم در سنندج برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تاریخ دقیق اجرای این کنسرت در شهرهای اهواز، اصفهان، تبریز، اراک، رشت، سمنان، ارومیه، مازندران و گرگان به زودی اعلام خواهد شد.

توتونچیان با بیان این که سعی دارد این کنسرت در سراسر ایران برگزار شود گفت: هدف ما از اجرای این کنسرت در تمامی شهرهای ایران است. با توجه به درخواست فراوان هموطنان از شهرهای مختلف کشور، نمی‌توانیم تنها به تهران و یا شهرهای بزرگ بسنده کنیم. تلاش ما این است که این کنسرت در هر شهری که سالنی با ظرفیت بالا و حداقل امکانات لازم، داشته باشد، برگزار شود.

کنسرت «چرا رفتی» اجرای زنده قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» است که اسفند ماه سال گذشته منتشر شد.

فروش بلیت‌های این کنسرت در تمامی شهرها به صورت آنلاین و از طریق سایت www.iranconcert.com انجام خواهد شد

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
راز محبوبیت احسان علیخانی چیست؟!
اشتباهی که خالق «روباه و زاغ» را به کشتن داد+تصاویر
توقیف فیلم به خاطر هنرپیشه پیشکسوت
هدیه تهرانی پای میز مذاکره
عکس هایی از مراسم افطاری رئیس جمهور با هنرمندان