فرزاد حسنی و آزاده نامداری از هم جدا شدند؟!
آزاده نامداری خبر طلاقش از فرزاد حسنی را پس از 3 ماه رسانه ای کرد و...
از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید؛ خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسما و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند؛ اجرایی که اصلا نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پرحاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.

خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت‌ها بود شنیده بودیم ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آنها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفت‌وگوی خود با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد.

آزاده نامداری در این گفت‌وگو گفت:‌ آزاده نامداری قطعا زندگی‌اش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می‌خواهم بگویم که این اتفاق می‌تواند در زندگی هر کسی بیفتد ...

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:donya-e-eqtesad.com


مطالب پیشنهادی:

وزیر ارشاد: این فیلم تاکنون که مجوز نگرفته است و مجوز هم نمی‌گیرد!!
بی احترامی صداوسیما به بازماندگان حادثه سقوط هواپیما با پخش طنز خندوانه
بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی!
همه چیز بعد از این عکس‌ها تمام شد!!!
مهراوه شریفی‌نیا: آغوش مادرم ضربان قلبم را عجیب و غریب می‌کند!!