مجری طرح «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی تاکید کرد که قصد دارند‌ این فیلم را در فصل پاییز و قبل از جشنواره فجر اکران کنند.
 سعید خانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت تولید جدیدترین فیلم عبدالرضا کاهانی به نام «استراحت مطلق» بیان کرد: فیلم اکنون مراحل پایانی صداگذاری را می‌گذراند و تنها کارهای 10 درصد از این بخش باقی مانده است.

وی ادامه داد: نسخه نهایی «استراحت مطلق» حداقل تا دو هفته آینده آماده خواهد شد و ما بلافاصله برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.

مجری طرح «استراحت مطلق» با تاکید بر اینکه می‌خواهند این فیلم در فصل پاییز اکران شود‌، اظهار کرد: در صورتی که موفق به اخذ پروانه نمایش بشویم تلاش می‌کنیم که «استراحت مطلق» در فصل پاییز و اواسط آبان ماه اکران شود.

خانی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جدید کاهانی به جشنواره فجر نمی‌آید، گفت: با توجه به اینکه «استراحت مطلق» در بخش خصوصی تولید شده است و برای اینکه سرمایه فیلم زودتر بازگردد‌، با آقای کاهانی در این زمینه صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که فیلم را در فصل پاییز روی پرده ببریم.

مجری طرح «استراحت مطلق» در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گرافیست و سازنده آنونس فیلم از مرحله پیش تولید همراه با گروه بوده‌اند،‌ کلیه متریال تبلیغاتی «استراحت مطلق» در حال آماده سازی است‌ و تا زمانی که بخواهیم فیلم را اکران کنیم همه متریال لازم آماده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی بازیگران «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی هستند.

فیلمنامه «استراحت مطلق» مشترکا توسط سعید قطبی‌زاده و عبدالرضا کاهانی نوشته شده و شیما منفرد آن را تدوین کرده است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
رضا رویگری: به تازگی دوباره سکته کرده‌ام و از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند
وقتی دختر رابین ویلیامز در سوگ پدرش از شازده کوچولو نقل قول می‌آورد
پولاد کیمیایی 20 سال پیر شد!! + عکس
5 شهر توریستی و ارزان دنیا + عکس
عکس عجیب یادگاری سه بازیگر معروف در کنسرت!!