هر بازیگری توانایی‌هایی دارد و باید از آنها به درستی بهره ببرد و من هم در فیلم های سینمایی که حضور داشتم دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شدم.
مهوش افشارپناه گفت:باید به توانایی‌های یک بازیگر در زمینه ایفای نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون توجه شود.

این بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: آخرین فعالیتی که در زمینه بازیگری داشتم مربوط به نمایش «تیغ و استخوان» است که سال گذشته در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت و در زمینه کار تصویری هم پیشنهادهایی به دستم رسید که ترجیح دادم قبول نکنم ، چون به واقع کیفیت مناسبی نداشتند.طبیعی است که در سالهایی که جوان تر بودم پیشنهادهای بیشتری می شد و انرژی افزون تری برای کار داشتم ، ولی در واقع کاری که با معیارهای من همخوان باشد و دوست داشته باشم پیش نیامده است و نمی‌خواهم در فیلمی حضور پیدا کنم که بعد از آن فعالیت پشیمان شوم و آخرین کار من هم در تلویزیون با حمید لبخنده برای شبکه چهار بود.

او درباره انتظارات و توقع خود از یک نقش گفت : هر بازیگری توانایی‌هایی دارد و باید از آنها به درستی بهره ببرد و من هم در فیلم های سینمایی که حضور داشتم دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شدم و در هرحال دوست دارم به توانایی های بازیگری من توجه شود و اگر قرار است که نقش زنان خانه‌داری که چای می‌آورند را بازی کنم ، همین کار را در خانه خودم انجام می‌دهم.

وی در ادامه افزود : امروز در حوزه بازیگری نقش خوب در رنج سنی من بسیار کم شده و از طرفی هم تهیه کننده ها گروه گروه شده‌اند و ترجیح می‌دهند با یک عده هنرمند ثابت کار کنند که البته خوب است و خود ما هم زمانی که جوان تر بودیم به دلیل هماهنگی و امواج مثبت و شناخت نسبت به احساس همدیگر ترجیح می‌دادیم گروهی کار کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ارتباط من با همکارانم در تئاتر کماکان وجود دارد ، اما در سینما و تلویزیون این ارتباط ها زیاد محکم نمی‌ماند و من هم خیلی پیگیر این جریان نیستم ، چون شرایط مناسب نیست و بطور مثال من چند کار را صحبت کردم و حتی قرار شد برای تست گریم بروم که یکدفعه متوجه شدم دستیار کارگردان زیرآب من را زده است و آن کارها انجام نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خارج از تهران و در منطقه ای خوش آب و هوا سکونت دارم و به استراحت می‌پردازم و برای آینده هم ترجیح می‌دهم یک کار تئاتر با گروه خودمان به روی صحنه ببریم.

افشار‌پناه دو بار برای حضور در فیلم های سینمایی «زیر بام شهر» و «به خاطر هانیه» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شده است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir

مطالب پیشنهادی:
رضا رویگری: به تازگی دوباره سکته کرده‌ام و از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند
وقتی دختر رابین ویلیامز در سوگ پدرش از شازده کوچولو نقل قول می‌آورد
پولاد کیمیایی 20 سال پیر شد!! + عکس
5 شهر توریستی و ارزان دنیا + عکس
عکس عجیب یادگاری سه بازیگر معروف در کنسرت!!