یک هنرمند تابلوهای آبستره خود را با موضوع گذشته و دوران قدیم در گالری نگاه به نمایش گذاشته است.
محمدحسین ناسوتی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ در نمایشگاه «همین چند وقت پیش بود» 16 تابلوی نقاشی در ابعاد گوناگون از 80×80 تا 120×90 سانتیمتر با تکنیک اکریلیک و رنگ صنعتی و به سبک آبستره و کلاژ است.

او افزود: موضوع این نمایشگاه همان‌طور که از عنوان آن پیداست برمی‌گردد به دوران قدیم، البته دورانی نه چندان دور. زمانی که خانه‌ها و راه‌ها و از همه مهمتر دل‌ها به هم نزدیک بود. زمانی که پنجره‌ها رو به آسمان باز می‌شد. من در این نمایشگاه با استفاده از تنوع رنگ در عین سادگی سعی داشتم مخاطب را به سمت صمیمیت قبل سوق بدهم، چون بدیهی است که تمامی ما از مهر و محبتی که قبلا بود و الآن نیست رنج می‌بریم.


نمایشگاه «همین چند وقت پیش بود»

این هنرمند درباره اصول کار خود نیز گفت: اصول کار من بیشتر برمی‌گردد به ذهن من در زمان کشیدن تابلو، یعنی تمام حال درون من در آن لحظه را می‌توان در تک تک آثار مشاهده کرد. برای من استفاده از نور محسوس در تمامی کارها نشانگر نور خداست در همه جا که این در سخت ترین شرایط نقطه امیدی برای من است. من نیز مانند هنرمندان دیگر از پیرامون خود و محیط زندگی و اجتماع ایده می‌گیرم.

ناسوتی ادامه داد: نقاشی را در هنرستان سوره تهران خواندم. طراحی و نقاشی را از کودکی نزد اساتید عزیزی شروع کردم و در دوران هنرستان به واسطه استادم ساعد فارسی افتخار این را داشتم که مدت کوتاه ولی مفید در خدمت شادروان عباس کاتوزیان باشم و کار کنم.

نمایشگاه «همین چند وقت پیش بود» سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است. ناسوتی پیش‌تر آثارش را در گالری هنر (فرهنگسرای ارسباران) و گالری آرت اکسپو شیراز به نمایش گذاشته است.


این نمایشگاه از 23 مرداد تا 4 شهریور ماه از ساعت 14 تا 20 در گالری نگاه به نشانی لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، انتهای کوچه گلزار، شماره 32 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
متن کامل گفتگوی مسعود ده نمکی با روزنامه نگار آمریکایی
«بند» نازکی به نام عطاران!!
مریل استریپ جادوگر و جانی دپ در نقش گرگ!! + عکس
در سينما "خبر خاصی نیست" + عکس‌های جدید
خسته‌کننده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما کدامند؟!