فیلم «شهر موشها» قرار است از صبح چهارشنبه همین هفته در گروه قدس اکران شود و ظاهرا شورای صنفی نگران استقبال بی سابقه مردم است و...
جلسات شورای صنفی روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود اما به گفته یک مقام آگاه، جلسه این هفته با حضور مدیران همه پردیس های سینمایی برگزار می شود تا اعضا در مورد چگونگی اکران «شهر موش ها» تصمیم گیری کنند. شنیده های خبرنگار بانی فیلم حاکی است، هفته گذشته دو تن از صاحبان فیلم های روی پرده نزد مسئولان سینمایی وزارت ارشاد رفتند و نسبت به اشغال سالن های نمایش هنگام اکران فیلم «شهر موش ها» هشدار دادند.

به همین دلیل سازمان سینمایی تصمیم گرفت در این خصوص در جلسه ای با حضور اعضای شورای صنفی نمایش و مدیران پردیس های سینمایی تصمیم گیری کند. نشستی که گفته می شود اعضای شورای صنفی به مدیران پردیس ها در خصوص تخلفات احتمالی همزمان با اکران «شهر موش ها» هشدار خواهد داد. ظاهرا پردیس های سینمایی فقط می توانند فیلم «شهر موش ها» را در همان سالنی که از قبل مشخص شده اکران کنند و حق جا به جایی سالن یا سانس های دیگر را به نفع فیلمی خاص ندارند. جلسه امروز شورای صنفی نمایش سعت 30/12 در وزارت ارشاد برگزار می شود. فیلم «شهر موش ها» قرار است از صبح چهارشنبه همین هفته در گروه قدس اکران شود.

«شهرموشها2» از صبح چهارشنبه 5 شهریور در 30 سینمای تهران و 50 سینمای شهرستان‌ها به روی پرده می‌رود و اکران گسترده این فیلم آغاز می‌شود.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir


مطالب پیشنهادی:
اشاره غیر مستقیم فرزاد حسنی به طلاقش در پاسخ به "چرا بعضی از ما فضولی می کنیم؟"
مریلا زارعی, حسن فتحی, کمال تبریزی و ...خالق "پدر سالار" را بدرقه کردند + تصاویر
پوستری که روزهای صبر را به صابر ابر گوشزد کرد+ عکس
کپل، نارنجی، دم باریک و...سی سال بعد چه شکلی شدند؟
شعری از سیمین بهبهانی که اوباما خواند + بازتاب جهانی مرگ سیمین