مریلا زارعی، میترا حجار، ماهایا پطروسیان و ...در مراسم رونمایی و اکران خصوصی «آتش بس 2»+ تصویر
مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «آتش بس2» با حضور علی دایی، جعفر پناهی، مریلا زارعی و تعداد زیادی از سینماگران و بازیگران در تالار ایوان شمس برگزار شد.
از حضور علی دایی تا جعفر پناهی و مریلا زارعی
 مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «آتش بس2» با حضور علی دایی، جعفر پناهی، مریلا زارعی و تعداد زیادی از سینماگران و بازیگران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیمرغ، مراسم رونمایی فیلم سینمایی «آتش بس 2» شب گذشته 17 شهریورماه در تالار ایوان شمس با حضور کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و عوامل فیلم و همچنین تعداد کثیری از هنرمندان و بازیگران سینما در تالار ایوان شمس برگزار شد.
 
در این مراسم علاوه بر تهمینه میلانی، کارگردان، محمد نیک‌بین، تهیه کننده و میترا حجار بازیگر فیلم آتش بس؛ علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، جعفر پناهی، مریلا زارعی، بهاره افشاری، گوهر خیراندیش، لادن مستوفی، میلاد کی مرام، بیتا فرهی، ماهایا پطرسیان، محمدرضا شریفی نیا، ابولحسن داوودی، امید روحانی، السا فیروزآذر، سیامک اشعریون و فلور نظری حضور داشتند.
 
حضور بازیگران و چهره های سرشناس قبل از آغاز مراسم سبب شد تا بازار گرفتن عکس یادگاری داغ داغ باشد و مردمی که از حضور این بازیگران و چهره ها اطلاع یافته بودند، با دوربین و موبایل های خود در حال عکسبرداری بودند و از چهره ها درخواست می کردند که با آنها عکس یادگاری بگیرند. هنرمندان هم پس از ورود و تبریک به تهمینه میلانی، از او می خواستند که با آنها عکس یادگاری بگیرد.
 
در لابی تالار ایوان شمس تعدادی از عکس های فیلم آتش بس بر روی سه پایه به نمایش گذاشته شده بود و همین بهانه‌ای دیگر برای عکس یادگاری مردم شده بود.
با ورود جعفر پناهی به این مراسم، همه به سمت در ورودی سالن سینما هدایت شدند. البته همه صندلی‌ها پر شده بود و تعدادی از مردم و همچنین میلاد کی مرام جایی برای نشستن پیدا نکردند.
تهمینه میلانی قبل از آغاز اکران فیلم به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: قرار نبود که من حرف بزنم و خودم هم دوست ندارم کسی قبل از فیلم، نطق کند و به همین دلیل از عوامل فیلم که در سالن حضور دارند تقاضا می کنم سریع به روی صحنه بیایند تا از حضور شما تشکر کنند.
 
میترا حجار، بازیگر اصلی این فیلم نیز ضمن خوشامدگویی، گفت: من پیغامی از طرف آقای بهرام رادان دارم؛ وی به دلیل حاضر بودن سر فیلمبرداری فیلم جدیدش که لوکیشن آن در شهرری است، نتوانست به این مراسم بیاید و از این بابت عذرخواهی کرد.
پس از حضور و معرفی تک تک عوامل پشت صحنه فیلم آتش بس2 و پس از تاخیر یک ساعته، نمایش فیلم آغاز و با استقبال حضار نیز روبرو شد.

تهمینه میلانی در گفتگو با سیمرغ:
تاثیرگذاری «آتش‌بس 2» خیلی بیشتر از «آتش‌بس1» است
کارگردان فیلم سینمایی «آتش بس 2» در مراسم اکران خصوصی این فیلم تاثیرگذاری این قسمت فیلمش را بیشتر از قسمت اول آن دانست.
 
تهمینه میلانی، کارگردان فیلم سینمایی «آتش بس 2» در گفتگو با خبرنگار سیمرغ درباره اولین نمایش فیلمش بر پرده سینما و برقراری ارتباط این فیلم با مخاطبان در مقایسه با قسمت اول آتش بس، گفت: روی اینکه قسمت دوم آتش بس به نسبت آتش بس یک چقدر می تواند مخاطب جذب کند و چقدر پرفروش شود، نظری نمی دهم، اما به صورت قاطع می گویم که تاثیرگذاری این فیلم خیلی بیشتر است، چراکه این تاثیر را بر روی جوانانی که اطراف من بودند و با هم کار می کردیم، دیدم.
وی با اشاره به اینکه جدی بیان کردن موضوعاتی نظیر موضوع این فیلم، تاثیری بر مردم ندارد، افزود: بیان کردن موضوع فیلم آتش بس به صورت جدی برای مردم اهمیتی ندارد، اما این گونه فیلم ها باید به صورتی ساخته شوند که هم مخاطب بخندد و هم به پیام فیلم گوش کند.
کارگردان آتش بس در ادامه خاطرنشان کرد: نمایش امشب، اولین باری است که فیلمم را به روی پرده می‌بینم و امیدوارم که کاستی نداشته باشد.
 
به گزارش سیمرغ، مراسم رونمایی فیلم سینمایی «آتش بس 2» شب گذشته 17 شهریورماه در تالار ایوان شمس با حضور کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و عوامل فیلم و همچنین تعداد کثیری از هنرمندان و بازیگران سینما و همچنین علی دایی در تالار ایوان شمس برگزار شد.


بازیگران «آتش بس2» در گفتگو با سیمرغ:
فیلم‌های تهمینه میلانی، مخاطب را بر روی صندلی میخکوب می‌کند
معمولا فیلم های خانم میلانی خوب از آب در می آید و مخاطبان را بر روی صندلی میخکوب می کند و من فکر می کنم که آتش بس2 هم این ویژگی ها را داشته باشد و پر فروش می شود.

فلور نظری، بازیگر نقش مادر ترانه در آتش بس2، در گفتگو با خبرنگار سیمرغ درباره ویژگی خاص نقشش گفت: نقش مادر ترانه با همه شکل و شمایل نقش‌های مادر در تلویزیون تفاوت دارد، چراکه مادر ترانه، مادر به روزی است و به اینترنت آشناست و در فیسبوک است و در کنار اینها، خیلی شاد و پر شرّ و شور است و حس مادرانه خاصی نیز نسبت به بچه هایش دارد.
وی تاکید کرد: این نوع نقش مادر، در سینمای ایران نیز کمتر دیده شده است که این موضوع به انتخاب دیالوگ های خانم میلانی هم بر می گردد و خانم میلانی نیز تاثیر این دیالوگ ها را می دانستند و به همین دلیل خوب از آب درآمد.

نظری با اشاره به اینکه دومین تجربه حضور در فیلم های تهمینه میلانی را دارد، گفت: در تسویه حساب نیز با خانم میلانی کار کردم و من بی نهایت از عوامل فیلم و خانم میلانی راضی هستم و حضور در کنار آنها را دوست داشتم، چون پشت صحنه خوبی نیز داشتیم.
این بازیگر افزود: من آتش بس 2 را بیشتر از قسمت اول آن دوست داشتم.

سیامک اشعریون، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در فیلم «آتش بس2» نقشی کوتاه را بر عهده دارد، نیز در گفتگو با خبرنگار سیمرغ بیان کرد: من از فیلم «دو زن» با خانم میلانی شروع به کار کردم و در «سوپراستار» و «تسویه حساب» و «آتش بس2» نیز حضور داشتم و چون کارهای خانم میلانی را دوست دارم، در هر فیلمی که بتوانم در یک سکانس آن حضور داشته باشم، حاضر به بازی می شوم.
 
وی ادامه داد: خانم میلانی کارش را خوب بلد است و زاویه ها را خوب می شناسد و طوری رفتار می کند که هم بازیگر راضی است و هم مخاطبان از کارش راضی می شوند. 
اشعریون درباره استقبال مخاطبان از این فیلم نیز گفت: معمولا فیلم های خانم میلانی خوب از آب در می آید و مخاطبان را بر روی صندلی میخکوب می کند و من فکر می کنم که آتش بس2 هم این ویژگی ها را داشته باشد و پر فروش می شود.

 
 
 
تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
حامد بهداد در کنسرت موسیقی همایون شجریان + تصویر
خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!
مجری جنجالی، اموال شوهر سابقش را توقیف کرد!!
جیمز باند و غصه های زندگی اش
ستاره امین الهی و ابداع خط-مبلمان