خوشحالیم که بسیاری از سینماهای شهرستان‌ها که مدت‌ها از فروش کم رنج می‌بردند،‌ مجددا به چرخه اکران بازگشتند و امروز فروش خوبی دارند.
علی سرتیپی (مدیرعامل فیلمران)درباره آخرین وضعیت فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها بیان کرد:پنجشنبه شب (20 شهریور ماه) فروش «شهر موش‌ها2» در سینماهای تهران 190 و در شهرستان‌ها 115 میلیون تومان بود که می‌توان گفت مجموعه فروش 305 میلیون تومانی در یک روز برای یک فیلم سینمایی یک رکورد محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: تاکنون مجموع فروش این فیلم در سینماهای تهران یک میلیارد و 960 میلیون تومان در تعداد 30 سینما بوده و در شهرستان‌ها نیز فروش این فیلم در 55 سینما و در کمتر از 10 روز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.
 
پخش کننده «شهر موش‌ها2» همچنین با بیان اینکه سینما سروش هم با نمایش این فیلم به چرخه سینماهای کشور اضافه شده است‌، گفت: همان‌طور که می‌دانید مدت‌ها بود که سینما سروش به دلیل تعمیرات از چرخه سینماهای کشور خارج شده بود اما خوشبختانه از پنجشنبه بعد از ظهر این سینما که بازسازی شده است‌، با نمایش سه سانس از «شهر موش‌ها2» کار خود را از سر گرفت و تنها در این سه سانس 5 میلیون تومان فروش داشت.
 
سرتیپی با ابراز خرسندی از اینکه فروش «شهر موش‌ها2» توانسته به سینماها کمک کند،‌ اظهار کرد: خوشحالیم که بسیاری از سینماهای شهرستان‌ها که مدت‌ها از فروش کم رنج می‌بردند،‌ مجددا به چرخه اکران بازگشتند و امروز فروش خوبی دارند.
 
تهیه کننده «شهر موش‌ها2» سپس درباره عرضه عروسک‌ها و لوازم التحریر این فیلم بیان کرد: چهار روز است که عروسک‌ها و لوازم التحریر شهر موش‌ها در سینماها و بعضی از مراکز فروش توزیع شده است و مردم از آن استقبال خوبی کرده‌اند.
 
وی افزود: اکنون ما در 10 مرکز جشنواره باز باران و همچنین نمایشگاهی که در مصلی تهران به منظور فروش ملزومات فصل مدارس بازگشایی شده است غرفه داریم و باید بگویم تا به امروز فروش لوازم التحریر و ملزومات مدرسه‌ی «شهر موش‌ها2» با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است که از این بابت خوشحالیم.
 
علی سرتیپی در پایان سخنانش با ابراز امیدواری از اینکه بچه‌های ایرانی‌، لوازم التحریر و عروسک‌های ایرانی استفاده کنند خاطر نشان کرد: امیدواریم که با عرضه محصولات «شهر موش‌ها2» بتوانیم عروسک‌ها و شخصیت‌های ایرانی و ملی را با بهترین کیفیت جایگزین شخصیت‌های وارداتی کنیم.
 
به گفته تهیه‌کننده «شهر موش‌ها2» همچنین بازی آنلاین این فیلم سینمایی هم در روزهای اخیر با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: salamcinama.ir

مطالب پیشنهادی:
حامد بهداد در کنسرت موسیقی همایون شجریان + تصویر
خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!
مجری جنجالی، اموال شوهر سابقش را توقیف کرد!!
جیمز باند و غصه های زندگی اش
ستاره امین الهی و ابداع خط-مبلمان