از قول من به مهرجویی گفته بودند که سر این کار نمی آیم!
 تقریبا همه مخاطبان جدی سینما می دانند که نقشی که پارسا پیروزفر در فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی بازی کرد در ابتدا به محمدرضا گلزار تعلق داشت...
درباره اینکه چه شد که این جابه جایی اتفاق افتاد همه اظهار نظر کردند الا خود آقای سوپراستار.
  
سر پل تجریش گردو می فروختم
اما ظاهرا محمدرضا گلزار بالاخره روزه سکوتش را شکسته و داستان را تعریف کرده است.
گلزار در تازه ترین گفت و گوی خود در این باره گفت:« راستش سر آن کار همه دورخوانی‌ها را انجام داده بودم. سر پل تجریش می‌نشستم با گردوفروش‌ها، گردو می‌شکستم و می‌فروختم. ابزارش را تهیه کرده بودم. لباس‌های من سر صحنه بود. یک روز امین حیایی زنگ زد گفت: «رضا بریم دورخوانی.» تمام دورخوانی‌ها را من و خانم آدینه و آقای پورشیرازی با هم انجام داده بودیم. یعنی معمولاً فقط ما سه نفر بودیم؛ بقیه نمی‌رسیدند بیایند.»
 
 گلزار ادامه داد:« ما سه‌تا می‌رفتیم و دورخوانی‌ها را با آقای مهرجویی انجام می‌دادیم. امین که زنگ زد گفتم: «امین به من زنگ نزدند.» گفت: «یعنی چی؟ به من امروز زنگ زدند دورخوانی بروم، حتماً تو امروز نیستی.» امین رفت و آمد گفت: «رضا، پارسا آن‌جا بود.» گفتم: «عجب کار غیرحرفه‌ای! یعنی چی؟ لباس‌های من آن‌جاست...» خیلی به‌م برخورد. گفتم: «لباس‌های من رو بگیر بیار.» گفت: «حالا بیا صحبت کن.» گفتم: «اصلاً حرف نزن. فقط لباس‌های من رو بگیر.»

شریفی نیا گفت چرا رفته سر "کما"
گلزار ادامه ماجرا را اینطور نعریف می کند:«بعداً آقای مهرجویی به امین گفته بوده که رفیقت خیلی کار بدی کرد که یک‌دفعه گفت نمی‌آیم. امین هم می‌گوید یعنی چی؟! آقای مهرجویی هم گفته آقای شریفی‌نیا آمده گفته رضا گلزار گفته من نمی‌آیم. آقای مهرجویی هم گفته حالا ما چه کنیم؟ ما همه تمرین‌های‌مان را با رضا کردیم. آقای شریفی‌نیا هم گفته مشکلی نیست من یک نفر را دارم آماده است، پارسا پیروزفر، هر وقت بگویید می آورمش سر صحنه. بعد آقای مهرجویی هم گفته بگویید بیاید. امین زنگ زده به آقای شریفی‌نیا که چرا؟ چی شده؟ چرا با رضا گلزار چنین رفتاری کردی؟ آقای شریفی‌نیا هم گفته چرا رفته سر فیلم "کما" و ته‌ریشش را زده و به من نگفته باید حتماً به من می‌گفت و با من هماهنگ می‌کرد.»
از قول من به مهرجویی گفته بودند که سر این کار نمی آیم
 
گلزار در پایان گفته های خود اظهار داشت:« این چیزها پیش آمد که نشد و متأسفانه دیگر فیلم‌برداری شروع شده بود و از قول من به آقای مهرجویی منتقل شده بود که من گفته‌ام سر این کار نمی‌آیم و انصراف داده‌ام.»
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: sima.jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی:
شبِ هرگز
یکی از تفریحات کمند امیرسلیمانی
بازیگری که دوست دارد در همه جا دیده نشود!
ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان را می شناسید؟
مجری جنجالی به تلویزیون بازگشت!!