آن‌ها می‌گویند در حال تحقیقی در مورد «مرگ غیرطبیعی» او هستند، به این معنی که مرگ او نتیجه‎ی بیماری نبوده است.
سنگاپور (AP) – مقامات مسئول می‌گویند تونی کیدمن، روانشناس و پدر بازیگر معروف نیکول کیدمن در سنگاپور درگذشته است.

بیمارستان Tan Tack Seng گفته است که او روز جمعه به بیمارستان منتقل شده، ولی جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. دانشگاه تکنولوژی سیدنی که کیدمن به مدت ۴۳ سال به عنوان محقق در آنجا کار کرده، مرگ او را تأیید کرده است.

طبق گزارش‌ها او برای دیدار دختر دیگرش آنتونیا و خانواده‌اش به سنگاپور رفته بود.

پلیس سنگاپور نام او را تأیید نکرده، اما گفته است که مردی حدوداً ۸۰ ساله به بیمارستان منتقل شده و درگذشتش تأیید شده است. آن‌ها می‌گویند در حال تحقیقی در مورد «مرگ غیرطبیعی» او هستند، به این معنی که مرگ او نتیجه‎ی بیماری نبوده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از سقوط وی دارند.

پیام‌ها به نماینده نیکول کیدمن، پاسخ سریعی درپی نداشت.

Attila Brungs قائم مقام دانشگاه تکنولوژی سیدنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تونی خدمات زیادی به عنوان یک همکار، یک محقق، و یک فرد شاغل در زمینه سلامت ارائه کرد. جای خالی تونی در UTS برای همه ما احساس خواهد شد.»

نیکول کیدمن که امسال در فیلم Grace of Monaco ایفای نقش کرده، صاحب دو دختر از همسر فعلیش Keith Urban و یک دختر و یک پسر از همسر سابقش تام کروز است.

آنتونیا کیدمن که صاحب شش فرزند است، یک تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی است.

جان راسل گزارش می‌دهد: آخرین خبر درباره افراد مشهور مربوط به مرگ پدر نیکول کیدمن است.


 در این عکس مربوط به ۸ ژانویه ۲۰۰۸، آنتونی کیدمن روانشناس، چپ، و دخترش نیکول کیدمن بازیگر وارد فستیوال بین‌المللی فیلم پالم‌استرینگز در کالیفرنیا می‌شوند. مقامات می‌گویند تونی کیدمن .در روز جمعه ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ در سنگاپور درگذشته است
 

در این عکس که در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۰۴ گرفته شده، بازیگر استرالیایی نیکول کیدمن، برای بازی در فیلم «کوهستان سرد» نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش درام زن شده است، به همراه پدرش نیکول کیدمن در سمت راستش، وارد مراسم شصت و یکمین جوایز گلدن گلوب در بورلی هیلز کالیفرنیا می‌شوند. مقامات می‌گویند تونی کیدمن در روز جمعه ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ در سنگاپور .درگذشته است 

در این عکس که در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۰۲ گرفته شده، بازیگر استرالیایی نیکول کیدمن، چپ، به همراه والدینش تونی، وسط، و ژانل Janelle به مراسم پنجاه و نهمین دوره گلدن گلوب در بورلی‌هیلز کالیفرنیا وارد می‌شوند. 
 
  
 
تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: اختصاصی سیمرغ
  
مطالب پیشنهادی:
شبِ هرگز
یکی از تفریحات کمند امیرسلیمانی
بازیگری که دوست دارد در همه جا دیده نشود!
ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان را می شناسید؟
مجری جنجالی به تلویزیون بازگشت!!