ابتدای این برنامه به شکلی جالب آغاز شد و پرده سیاه بزرگی سراسر سن را احاطه کرده بود...
شامگاه 19 و 20 شهریور، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی؛
 
 خواننده آلبوم «شخصی» در جدیدترین اجرای برنامه خود، شامگاه 19 و 20 شهریور روی صحنه رفت.

فرزاد فرزین که مثل همیشه برنامه پر و پیمانی را برای این کنسرتش در نظر گرفته بود، شامگاه 19 و 20 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و با گلچینی از قطعات پرطرفدارش به دیدار دوستداران خود رفت.

ابتدای این برنامه به شکلی جالب آغاز شد و پرده سیاه بزرگی سراسر سن را احاطه کرده بود و در حالی که خواننده و ارکستر در حال اجرای زنده بودند، بازیهای تصویری و «سایه بازی» جالبی روی این پرده در حال نمایش بود. «من و تو» و «امروز یه روز دیگه‌‌ست» قطعاتی بودند که این بار بدون حضور خواننده و در حالی که ارکستر پشت این پرده بزرگ در حال نواختن بود، اجرا شد تا ابتدای کنسرت فرزین به این صورت آغاز شود. جلوه‌های ویژه و بازیهای خاص تصویری بخش‌های نخست این برنامه را تشکیل می‌داد که به یک باره پرده کنار زده شد و فرزین از دل دکور به روی سن آمد تا کنسرت «سایه» با شروعی پرهیجان آغاز شود.

قطعاتی چون «شراره»، «بیا بیا»، «میدونم»، «احساس من»، «بچه» و... از جمله قطعاتی بودند که فرزین در این کنسرت آنها را اجرا کرد تا بخش اول کنسرت این خواننده به اتمام برسد و گروه برای آنتراکتی چند دقیقه ای سالن را ترک کنند. در حین آنتراکت ویدئویی کوتاه از پشت صحنه‌های کنسرت های گروه «شوک» به کارگردانی «امین محمودی» در سالن پخش شد و با استقبال شدید حاضرین رو به رو شد. در این ویدئو پشت صحنه هایی جالب از کنسرت های مختلف فرزین در شهرهای مختلف کشور به نمایش در آمده بود که در آن اعضای گروه و فرزاد فرزین در حالت های مختلف نمایش داده می شدند. پشت صحنه های جذابی که به خوبی گلچین و انتخاب شده بود و در یکی از این صحنه ها شاهد سکانسی بودیم که شمارش معکوسی در سالن از ثانیه بیست آغاز شده و در این شمارش معکوس «فرزاد فرزین» همچنان در حال بازی گیم با آی پد است و اصرار دارد که باید رکورد قبلی را بشکند و دور و بری‌هایش به شدت استرس گرفته اند!

در بخش دوم این کنسرت فرزین قطعاتی چون «ماه عسل»، «نگرانتم» و ... را اجرا کرد با معرفی اعضای ارکستر اش، قصه کنسرت «سایه» نیز به اواخر اش نزدیک شد تا دوستداران این خواننده شبی پر از نور و هیجان و اجرای خوب را شاهد باشند.

«مهران خلیلی» رهبری ارکستر فرزاد فرزین را بر عهده داشت و نوازنده هایی چون: مهرداد مافی، احمد امین پور، آرین قیطاسی، آرمن کشیشی و... در کنار فرزین به اجرای برنامه پرداختند.

چند نوازنده جدید نیز به ارکستر این خواننده در سازهای درام،گیتار بیس، ویلن و سازهای بادی اضافه شده بود. فرزین در حین این اجرا از برنامه‌ای ویژه در روز 17 مهر برای دوستداران اش خبر داد که طرح کنسرتی باشکوه را برای آن در نظر گرفته است.

موسسه «آوای دوران» به مدیریت «رسول ترابی» و «سمیه کاویانی» تهیه کنندگان این برنامه بودند و کارگردانی هنری این کنسرت را «کیوان ملک مطیعی» بر عهده داشت.

«زایا سلیمان» نیز وظیفه مدیریت ارکستر فرزین را از چندی پیش بر عهده گرفته است. در سانس های مختلف این کنسرت چهره هایی چون حسام نواب صفوی، نیما شاهرخ شاهی، عماد طالب زاده، علی زند وکیلی و ... مهمانان حاضر درسالن اجرای برنامه این خواننده بودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: musicema.com

مطالب پیشنهادی: 
پدر نیکول کیدمن در سنگاپور درگذشت
شوخی رهبر انقلاب با امیرمحمد
انتقاد از عکس‌های اینستاگرامی هنرمندان
چه کسی مانع همکاری گلزار و مهرجویی شد؟
آلبوم جدید سامی یوسف با اشعار مولانا!