«ماجراهای ملانصرالدین» درجشنواره فیلم کودک
«ماجراهای ملانصرالدین» نخستین انیمیشن بلند جمال رحمتی، کاریکاتوریست معروف است که در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد و...
اسامی پنج فیلم پویانمایی بلند ایرانی که در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درخواهد آمد، اعلام شد که در بین آنها ماجراهای ملانصرالدین به کارگردانی جمال رحمتی و تهیه‌کنندگی علی معلم دیده می شود.
 
 پنج فیلم بلند پویانمایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان عبارتند از:
افسانه شهرقالی (کارگردان: حمیدرضا حافظی و تهیه کننده: مجید شاکری از مرکز سمنان)، سربازان کوچک (کارگردان: کیانوش دالوند و تهیه‌کننده: داریوش دالوند)، سقوط (کارگردان: مهدی آتش‌جم و تهیه‌کننده: موسسه فرهنگی شهید آوینی)، شهر راز (کارگردان: مازیار محمدی‌نژاد و تهیه‌کننده: مرکز صبا، مازیار محمدی‌نژاد)، م اجراهای ملانصرالدین (کارگردان: جمال رحمتی و  تهیه‌کننده: علی معلم).
 
«ماجراهای ملانصرالدین» نخستین انیمیشن بلند جمال رحمتی، کاریکاتوریست معروف، است و ترانه تیتراژ آن توسط محمدرضا علیمردانی خوانده شده است.
لازم به ذکر است فیلم های «افسانه شهر قالی»، «سربازان کوچک» و «شهر راز» در بخش مسابقه بین الملل آثار بلند پویانمایی نیز به نمایش درخواهند آمد.
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 11 تا 14 مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی:
 لیلاحاتمی ، شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی و پرویز پورحسینی در دوران عاشقی + تصویر
قرمز همیشه انار نیست
مژده به دوستداران سریال انقلاب زیبا
شعری که رهبری در جمع هنرمندان خواندند + تصویر
مهناز افشار و رضا عطاران در نهنگ عنبر