سریال های دهه محرم و فجر مشخص شد
بعد از اتمام سریال «معراجی‌های» مسعود ده‌نمکی «عامل سوم» را در نظر گرفته‌ایم و...
 مدیر شبکه یک از سریال‌های ماه محرم و دهه فجر این شبکه خبر داد و گفت که سریال «معمای شاه» در پاییز، «پرده نشین» در دهه دوم محرم و «گذر از رنج‌ها» در ایام دهه فجر به پخش می‌رسند.
نشست خبری معرفی برنامه‌های شبکه یک سیما در پاییز و زمستان 93 با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و اهالی رسانه امروز یکشنبه 30 شهریورماه در ساختمان سیما در حال برگزاری است.
محمدرضا ورزی کارگردان و علی لدنی تهیه کننده سریال «معمای شاه»، فریدون پورحسن کارگردان «گذر از رنج‌ها» و سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سریال «پرده نشین» نیز در این نشست حضور دارند.
 
فرجی مدیر شبکه یک در ابتدای این نشست در تشریح برنامه‌های دفاع مقدس و همچنین ماه محرم بیان کرد: سریال «کپی برابر اصل» در دهه اول محرم به پخش می‌رسد. «این شب‌ها» هر شب پخش می‌شود و همچنین سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی از دهه دوم محرم روی آنتن می رود.
وی ادامه داد: کنداکتور نمایشی تمام شبکه‌ها تا پایان سال پر است. ما بعد از اتمام سریال «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی «عامل سوم» را در نظر گرفته‌ایم و در فصل پاییز مجموعه «معمای شاه» هر جمعه برای پخش روی آنتن می‌رود. که مجموعه‌های «کپی برابر اصل» و «پرده‌نشین» در ادامه این مجموعه قرار خواهند داشت.
 
مدیر شبکه یک در ادامه با اشاره به سریالی که برای دهه فجر در نظر گرفته شده است، گفت: سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه کنندگی علی لدنی در این ایام به پخش می‌رسد. داستان این سریال از سال 1318 تاکنون را در برمی‌گیرد و در نهایت سال 1393 را با سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به پایان می‌بریم.
 
 
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: sima.jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی:
به بهانه زادروز شاعری با شعرهای مخملین
نقد شعر نخستین شاعر فمنیست ایران چاپ شد
حس عجیب و غریب همبازی شدن با مادرم در سریال کیمیا+تصویر
نویسنده ها در مردن هم شانس ندارند!
شوخی رهبر انقلاب با امیرمحمد