مهناز افشار در فیلم "از تهران تا بهشت" ، زن جوانی است که با همسرش دچار چالش شده‌است. مرد زن را ترک می‌کند و زن در جستجویی به دنبال شوهر، مسیری نمادین را طی می‌کند و در این سیر و سلوک به حقیقت ماجرا پی می‌برد...
مراسم دیدار و گفت وگو با عوامل فیلم از تهران تا بهشت ساخته ابوالفضل صفاری در موزه سینما برگزار می‌شود‌.این مراسم با حضور کارگردان،بازیگران و عوامل فیلم روز جمعه 2 آبان ماه ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

«از تهران تا بهشت» با بازی مهناز افشار ،مهران احمدی ،جعفر والی و علیرضا خمسه ،تا کنون در جشنواره های مختلفی در دنیا به روی پرده رفته است و در بیش از ده فستیوال معتبر جهانی مورد تحسین قرار گرفته است.

خلاصه فیلم «از تهران تا بهشت»:

زندگی غزال، زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده‌است، رو به فروپاشی است. مرد زن را ترک می‌کند و زن در جستجویی به دنبال شوهر، مسیری نمادین را طی می‌کند و در این سیر و سلوک به حقیقت ماجرا پی می‌برد

براساس آنچه که در پوستر تبلیغاتی این فیلم منتشر شده ،از تهران تا بهشت منتخب جشنواره مونترال کانادا ،رتردام هلند ،سیدنبا ،واشنگتن آمریکا ،تیبرون کالیفرنیا آمریکا ،منتخب جشنواره آکادمی فیلم امان اردن و منتخب منتقدین مجله ورایتی بوده است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com/salamcinema.ir


مطالب پیشنهادی:
مهتاب کرامتی، تهمینه میلانی، گوهرخیراندیش و ... در افتتاحیه فیلم ساکن طبقه وسط+تصاویر
محمدرضا گلزار اولین تندیس زندگی اش را بی سر و صدا گرفت!+تصاویر
عکس های جدید "لیلاحاتمی" در سینما استقلال
جدیدترین تصاویر "کتایون ریاحی" در آلمان و خبر از چاپ کتابش
محسن تنابنده، احمد مهرانفر و مهران احمدی در پشت صحنه سریال «ابله»