هالیوودی ها  در ضیافت انتخاباتی با کمک میلیون دلاری از هیلاری کلینتون حمایت کردند!
در ضیافت تبلیغ انتخاباتی چهره‌های هالیوود چون «کامرون دیاز»، «ایوا لانگوریا» و «جیم پارسونز» نیز در کنار «هیلار کلینتون» حضور یافتند.
در ضیافتی که اخیرا در هالیوود با حضور «هیلاری کلینتون» و برخی از چهره‌های شاخص هالیوود برگزار شد، ۲ میلیون و یکصد هزار دلار کمک نقدی برای پیروزی وی در انتخابات مجلس سنای آمریکا جمع‌آوری شد.

  با‌ آنکه هنوز بیش از دو سال تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است، به نظر می‌رسد شمارش معکوس اعلام نامزدهای این انتخابات شروع شده است.

در همین راستا، چند روز پیش ضیافتی به میزبانی «جفری کاتزنبرگ»، رئیس کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» برگزار شد که سوژه آن جمع‌آوری کمک‌های نقدی اهالی هالیوود برای پیروزی «هیلاری کلینتون» در انتخابات مجلس سنای آمریکا بود.

پیروزی در این انتخابات، «کلینتون» را چند قدم دیگر به پست ریاست‌ جمهوری آمریکا نزدیکتر خواهد کرد.

در ضیافت تبلیغ انتخاباتی چهره‌های هالیوود چون «کامرون دیاز»، «ایوا لانگوریا» و «جیم پارسونز» نیز در کنار «هیلار کلینتون» حضور یافتند.

به گفته یکی از منابع نزدیک به برگزارکنندگان این ضیافت، در این مراسم کمتر از 60 نفر حضور داشته‌اند که از مجموع آنها حدود 2 میلیون و یکصد هزار دلار کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده است، به عبارت دیگر به طور میانگین هر کدام از مدعوین، 32 هزار و 400 دلار به کمپین تبلیغاتی «هیلاری کلینتون» کمک کرده‌اند.



گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
اولین تصاویر از تست گریم "هانیه توسلی" در نهنگ عنبر
دست نوشته ای که از "بهرام رادان" در اولین فیلمش گرفتند
مهتاب کرامتی، تهمینه میلانی، گوهرخیراندیش و ... در افتتاحیه فیلم ساکن طبقه وسط+تصاویر
عکس های جدید "لیلاحاتمی" در سینما استقلال
جدیدترین تصاویر "کتایون ریاحی" در آلمان و خبر از چاپ کتابش