پوستر شیار 143 برای ماه محرم + عکس یادگاری شما و مادرتان برای شیار 143
گروه فیلم شیار 143 به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از پوستر و سایت فیلم رونمایی کردند.
شیار143 ، فیلم تحسین شده تمامی گروه های فکری ، به مناسبت شروع ماه محرم از پوستر جدید خود رونمایی کرد.همچنین سایت رسمی این فیلم به منظور اطلاع رسانی به مخاطبان و آگاهی بخشی از اخبار و رویدادها، عکس ها، آنونس های فیلم و ... «شیار 143» در بخش‌های مختلف رونمایی شد.
سایت این فیلم سینمایی شامل بخش های مختلف چون نمایش پلان هایی از فیلم سینمایی «شیار 143»، اخبار و رویدادها، عکس‌ها ، نظرات و یک بخش ویژه با عنوان «همراه مادر» است.
 
پوستر ویژه ماه محرم شیار 1423


ابراهیم عرفانی طراح سایت فیلم سینمایی «شیار 143» در توضیح بخش‌های مختلف آن گفت: یکی از ویژگی‌های این سایت دسترسی آسان است و همچنین مراجعه کنندگان این امکان را دارند که پلان‌های مختلف این فیلم سینمایی را از طریق سایت تماشا کنند.

وی درباره طراحی بخشی با عنوان «همراه مادر» گفت: یکی از ایده‌های جالب در طراحی سایت «شیار 143» اختصاص بخشی به عنوان «همراه مادر» است که متناسب با موضوع این فیلم سینمایی که درباره مادران شهدا است، شکل گرفته است.

عرفانی در پایان عنوان کرد: علاقمندان به این فیلم سینمایی می توانند همراه با مادر خود عکسی به یادگار بگیرند و برای نمایش در اختیار سایت فیلم سینمایی «شیار 143» قرار دهند.
سایت فیلم «شیار 143» به آدرس www.shiyar143.com در دسترس است.
«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخه شده است و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد و قرار است از نیمه آبان در سراسر کشور اکران شود.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:filmiran.com


مطالب پیشنهادی:
تصاویر بی نظیر مسابقه عکس نشنال‌جئوگرافی2014
محمدعلی ابطحی روحانی و سیاست‌مدار اصلاح طلب، در تئاتری با بازی بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی +تصویر
محسن تنابنده از "روباه", پروژه هسته ای بهروز افخمی انصراف داد !
گریم رضا عطاران در "نهنگ عنبر" سامان مقدم + تصویر
ایران نامزد پنج جایزه سینمایی از جشنواره آسیا پاسیفیک 2014 شد