آخرین سلطان در نیمه راه ...
تصویر برداری مجموعه تلویزیونی آخرین سلطان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده برای پخش از شبکه تهران به نیمه رسید.
 به گفته تهیه کننده مجموعه طنز «آخرین سلطان»، گروه تصویر برداری این مجموعه اکنون در خانه نسترن بوستانی واقع در  شیخ بهایی مشغول ضبط سکانس های داخلی هستند  و نزدیک به 50 درصد این سریال تصویر برداری شده است.

همچنین گروه تصویر برداری نزدیک به 30 قسمت این سریال را ضبط و تدوین آن نیز همزمان انجام می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است:قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

بنا بر این گزارش ، امیر حسین رستمی در نقش (سیاوش رستمی )، بهاره افشاری در نقش (نسترن )، روناک یونسی در نقش (شعله )، آتش تقی پور در نقش (جواد )، زویا امامی در نقش (مهین )، مانی نوری در نقش (قباد )، مهران ضیغمی در نقش( خشایار)ساعد هدایتی در نقش ( قیدی)  ، لادن پروین در نقش (خانم خسروی) وبا حضور رضا توکلی ( آقای بوستانی )  و..... از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان  را مورد بررسی قرار می دهد؛در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود ، مسائل و مناسبات دنیای حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته ، اما سعی شده  یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

مجموعه «آخرین سلطان» کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران در 60 قسمت 35 دقیقه تهیه و تولید می شود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tvnews.com

مطالب پیشنهادی :
تصاویر بی نظیر مسابقه عکس نشنال‌جئوگرافی2014
محمدعلی ابطحی روحانی و سیاست‌مدار اصلاح طلب، در تئاتری با بازی بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی +تصویر
محسن تنابنده از "روباه", پروژه هسته ای بهروز افخمی انصراف داد !
گریم رضا عطاران در "نهنگ عنبر" سامان مقدم + تصویر
ایران نامزد پنج جایزه سینمایی از جشنواره آسیا پاسیفیک 2014 شد