روایتی متفاوت از یک مبلغ دینی ، در شبکه نمایش خانگی
DVD فیلم گهواره ای برای مادر که شامل پشت صحنه و با صدای دالبی 5:1 و استریو به همراه گالری عکسهای فیلم و کیفیت تصویری عالی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
 فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری تهران در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.در این اثر اجتماعی، الهام حمیدی، چکامه چمن ماه، ملیحه نیکومند، افسر اسدی، غزل صارمی، مهران رجبی، نورالدین خزایی و امیر آقایی حضور دارند.سال تولید فیلم1391و مدت آن 76 دقیقه است.

خلاصه داستان: نرگس، دختری است که در دانشگاه مسکو ادبیات روسی خوانده، اما به یک باره مسیر زندگی اش را عوض می‌کند و به ایران بر می‌گردد تا طلبه شود و دروس حوزوی بخواند. بعد از تحصیل دروس حوزوی در یزد وی تصمیم دارد به روسیه بازگردد، اما این بار به عنوان یک مبلغ دینی برای تازه مسلمانان روسی، وی مشغول انجام امور اداری سفرش است که پرستار مادر بیمار و مسن‌اش که نمی‌تواند حرکت کند و کارهایش را خودش انجام دهد به او خبر می دهد که دیگر نمی تواند از مادرش نگهداری کند و ...

DVD این فیلم که شامل پشت صحنه و با صدای دالبی 5:1 و استریو به همراه گالری عکسهای فیلم و کیفیت تصویری عالی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
تصاویر بی نظیر مسابقه عکس نشنال‌جئوگرافی2014
محمدعلی ابطحی روحانی و سیاست‌مدار اصلاح طلب، در تئاتری با بازی بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی +تصویر
محسن تنابنده از "روباه", پروژه هسته ای بهروز افخمی انصراف داد !
گریم رضا عطاران در "نهنگ عنبر" سامان مقدم + تصویر
ایران نامزد پنج جایزه سینمایی از جشنواره آسیا پاسیفیک 2014 شد