محسن قاضی‌مرادی می‌گوید گرچه او در کارهای جدی بیشتر بها دیده است، اما طنز را بیشتر دوست دارد و اگر یک نفر هم با بازی او بخندد انگار مزدش را گرفته است.

محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت تلویزیون در پاسخ به اینکه آیا از جایگاه فعلی خود راضی است یا خیر، اظهار کرد: بله. من زمانی که باید می‌دویدم، دویدم. اما اگر فعالیت نکرده بودم حالا ناراضی بودم. خدارا شکر می‌کنم.

وی درباره همکاران جوان‌‌ترش گفت: درصد انگیزه و تلاش جوان‌های این دوره کمتر است. در کار، فقط بقال‌ها که کم‌فروشی نمی‌کنند، ما هم می‌توانیم. منِ بازیگر وقتی در اختیار گروه هستم، باید آنچه در توانم هست، انجام دهم.

این بازیگر تأکید کرد: جدا از مسائل مالی، وقتی کاری را قبول می‌کنم باید دربست در خدمت آن باشم. زمانی که من مثل موم در دست کارگردان باشم، او می‌تواند به من شکل بهتری بدهد.

12 قسمت بازی کردم اما مدیری تشخیص داد دیگر نباشم
قاضی‌مرادی درباره دلیل حذف ناگهانی کاراکتری که در «ویلای من» آخرین سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، توضیح داد: عرض کنم که داستان این ماجرا مفصل است. من 12 قسمت در این سریال بازی کردم. ادامه حضور من به آقای مدیری که بازیگر و کارگردان خوبی است بستگی داشت. او گاهی تصمیم می‌گیرد شخصیت‌هایی را حذف یا اضافه کند.

وی ادامه داد: مدیری درباره کاراکتر من اینطور صلاح دانست. من 12 قسمت در سریال بودم اما او صلاح را طور دیگری دید.

بازیگر سریال «شمعدونی» یادآور شد: وقتی نقشی را بازی می‌کنی هرچه زمان می‌گذرد به زوایای مختلف نقش پی می‌بری و اینگونه بازی‌ات قابل قبول‌تر می‌شود. آن وقت اگر کارگردان از نقش حمایت کند و به آن بها بدهد، اتفاقات خوبی می‌افتد اما این اتفاق رخ نداد. در هر صورت من سعی‌ام را می‌کردم و هنوز هم چه با مدیری همکاری داشته باشم چه نداشته باشم، به او احترام می‌گذارم.

از کارهای جدی بیشتر بها گرفته‌ام
قاضی مرادی در پاسخ به اینکه چه نقش‌هایی را ترجیح می‌دهید؟ بیان کرد: من طنز را دوست دارم اما اگر گاهی بهایی گرفته‌ام از کارهای جدی بوده است و چند باری که نامزد دریافت جایزه شده‌ام برای این کارها بوده است. مثلا در نهمین جشن سینمای ایران در شهریور 84 جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برای فیلم «ما همه خوبیم» گرفتم.

وی در پایان گفت: برای فیلم «نامه‌های خیس» هم که جدی بود دیپلم افتخار بازیگر نقش مکمل مرد را در جشنواره فیلم‌های ویدیویی گرفتم. گرچه برای طنز کمتر بها گرفته‌ام اما خودم آن را دوست دارم. معتقدم گریه انداختن آدم‌ها خیلی ساده است اما اگر یک نفر را بخندانی مزدت را گرفته‌ای.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com



مطالب پیشنهادی :
روزشمار سفر حسین بن علی (ع): اول محرم 61 / منزل قصر بنى مقاتل
واکنش متفاوت هنرمندان در صفحات شخصی خود نسبت به اسیدپاشی ها + تصاویر
گلشیفته فراهانی در " آلتامیرا" نقش همسر آنتونیو باندراس را ایفا می کند 
نیکی کریمی, پریوش نظریه و کمال تبریزی در اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی
آزاده نامداری بعد از همه حاشیه ها به زودی با برنامه پاییزی اش به تلوزیون باز می گردد