پیکر پاشایی به سردخانه بهشت زهرا منتقل شد!
ازدحام بیش از حد جمعیت در قطعه هنرمندان از برگزاری انجام آیین خاکسپاری مرتضی پاشایی جلوگیری و درخواست های مکرر پدر مرحوم پاشایی از حاضرین برای همکاری آنان جهت انجام مراسم خاکسپاری هیچ اثری نداشت.
پیکر مرتضی پاشایی پس از چندین بار حضور درقطعه هنرمندان به دلیل ازدحام بیش ازحد جمعیت به سردخانه بهشت زهرا(س) انتقال داده شد.

 پیکر مرحوم پاشایی خواننده پاپ کشور صبح امروز با حضور گسترده و چشمگیر مردم هنر دوست و طرفدارانش پس از تشییع از تالار وحدت به بهشت زهرا (س) منتقل شد.

براساس این گزارش،ازدحام بیش از حد جمعیت در قطعه هنرمندان از برگزاری انجام آیین خاکسپاری مرتضی پاشایی جلوگیری و درخواست های مکرر پدر مرحوم پاشایی از حاضرین برای همکاری آنان جهت انجام مراسم خاکسپاری هیچ اثری نداشت.

بنابراین گزارش، طرفداران وعلاقمندان به این خواننده جوان در طول مراسم تشییع اشعار و ترانه های پاشایی را با هم زمزمه و همنوایی می کنند.

همچنین با توجه به ازدحام مردم هنردوست و علاقمندان به خواننده پاپ کشور در مراسم تشییع، تعدادی از برنامه های تدارک دیده شده لغو شد.

'مرتضی پاشایی' خواننده جوان پاپ کشور متولد سال 1363 بود و از حدود یک سال پیش با بیماری سرطان معده دست و پنجه نرم می کرد که صبح روز جمعه 23 آبان ماه در سن 30 سالگی دارفانی را وداع گفت.

وی دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و هنرموسیقی را از 14 سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

آلبوم های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تاکنون از او انتشار یافته است.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:irna.ir


مطالب پیشنهادی:
فیلم‌های پخش‌نشده ای از مرتضی پاشایی,امشب در تلویزیون
استاد «گلپا»در پیامی درگذشت «مرتضی پاشایی» را تسلیت گفت
پیام تسلیت «محمد اصفهانی» به مناسبت درگذشت «مرتضی پاشایی»
سوگواری مردم در اقصی نقاط ایران برای مرتضی پاشایی
حسرت بزرگ مرتضی پاشایی از زبان احسان علیخانی
بغض بنیامین و احسان خواجه‌امیری برای مرتضی پاشایی