این فیلم پروانه نمایش 104 دقیقه ای دارد!
طبق روال معمول، فیلم پس از دریافت پروانه نمایش با سینمادار قرارداد می‌بندند و پس از آن این پروانه و قرارداد در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود اما...
در پی بحث‌های حاشیه‌ای که این روزها درباره پروانه نمایش فیلم «عصبانی نیستم» مطرح شده است و برخی‌ها اذعان دارند که این فیلم پروانه نمایش ندارد، پروانه این فیلم منتشر می‌شود.
 
تصویری از پروانه نمایش فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان را در ذیل منتشر می‌کند که این پروانه تا تاریخ 9/11/ 94 اعتبار دارد.

طبق روال معمول، فیلم پس از دریافت پروانه نمایش با سینمادار قرارداد می‌بندند و پس از آن این پروانه و قرارداد در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود که فیلم «عصبانی نیستم» طبق روال معمول در تاریخ 3 شهریور ماه قراردادش برای اکران بعد از «خواب‌زده‌ها» قطعی و در شورای صنفی نمایش ثبت و رسما توسط سخنگوی شورای صنفی نمایش زمان اکران آن اعلام شد.

اما سه شب قبل از اکران ابتدا با اظهار نظر وزیر ارشاد اکران آن متوقف شد و پس از آن نیز فرجی مدیر کل امور سینمایی حرفه‌ای از شورای صنفی نمایش خواست که فیلم را از چرخه اکران خارج کند.

این در حالی است که طی هفته‌های قبل‌تر مسوولان ارشاد و سازمان سینمایی تاکید کرده بود که «عصبانی نیستم» دیگر منعی برای اکران ندارد.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد...


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
چرا تاریخ دفن مرتضی پاشایی در سایت بهشت زهرا روز شنبه را نشان می دهد؟+توضیح پدر مرتضی پاشایی
واکنش فرزاد حسنی به حضور پرشور مردم در مراسم وداع با مرتضی پاشایی
اصغر فرهادی در دیدار با بانو سهیلا جورکش, قربانی اسیدپاشی
5 فیلمی که قاچاق بودند ولی به صورت حرفه ای و مجاز توزیع شدند!!
چرا نشان شوالیه فرانسه به هنرمندان ایرانی اعطا می شود؟