در این برنامه با دعوت از هنرمندان قدیمی نظیر مینو غزنوی، علیرضا جاوید نیا و بهرام سروری نژاد ضمن با بخش های طنز و نمایشی خاطرات مردم را زنده می کنیم
مینو غزنوی، علیرضا جاوید‌نیا و بهرام سروری‌نژاد از صداهای ماندگار، هر جمعه از ساعت 16 تا 18 برنامه « تهران به وقت جمعه » را از رادیو تهران اجرا می کنند.
 
حمیدرضا حصارکی، مدیر گروه ورزش و سلامت رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: برنامه « تهران به وقت جمعه » به منزله احترام و توجه رادیو تهران به سلایق شنوندگان تدارک دیده شده است، تا بتواند در عین حالی که فضای امید بخشی را فراهم کند، در مقوله تندرستی و سلامتی جسم و روح گام های موثری برداشته باشد.

وی ادامه داد: ما در این برنامه با دعوت از هنرمندان قدیمی نظیر مینو غزنوی، علیرضا جاوید نیا و بهرام سروری نژاد ضمن با بخش های طنز و نمایشی خاطرات مردم را زنده می کنیم، هنرمندانی که سالهای گذشته خاطرات بسیاری را برای مخاطبان رادیو تهران به ارمغان آورده اند.

وی به بخش های برنامه اشاره کرد و گفت: رویکرد این برنامه ورزشی است و بیشتر بخشها در قالب طنز و نمایش ارائه می شود. بخشی از برنامه با عنوان چهار راه ورزش در قالب نمایش درباره وسایل و تجهیزات ورزشی اطلاعاتی را به شنوندگان می دهد.

نمایش های طنز لاله زار به صورت گروهی اجرا می شود و بخش تهران مصور با رویکرد نقل قول خاطرات ورزشی، به زبان طنز مروری بر اخبار و نقل قول های ورزشی دارد.

حصارکی در ادامه افزود: در بخش فیلم خانه آثاری از تاریخ سینما که با موضوع ورزش ساخته شده و جایگاهی که در سینما دارد، با صدای به یادماندنی و ماندگار روی آنتن می رود. نوستالژی یک اتفاق خاطره انگیز ورزشی و هنری را یادآوری می کند. یادآور فیلم ها و شخصیت هایی که برای مخاطبان خاطره انگیز است.




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : farsnews.com



مطالب پیشنهادی :
چهره‌ای جدید از ارسطوی «پایتخت» + عکس
شکایت رسمی بهاره رهنما و همسرش از فرد هتاک به خانواده شان
هجوم مردم در توییتر به بهرام رادان بعد از انتشار تصویری از کیم کارداشیان!
مهدی هاشمی در "سال تحویل" جلوی دوربین دامادش بازی می کند
چرا مدونا شعر مولوی را می‌خواند؟!