ابن نمایش در قالب تئاتر مستند به صحنه می‌رود و روایت‌گر داستان زندگی سه زن است که یکی از این زنان شهلا جاهد همسر غیر رسمی ناصر محمدخانی است که با بازی ستاره اسکندری به صحنه می‌رود.
افسانه ماهیان از آماده شدن دکورهای نمایش «هم هوایی» برای اجرا در تالار «شمس» خبر داد.کارگردان نمایش «هم آوایی» با اشاره به اینکه اولین بار است که گروهش در تالار شمس نمایشی را به صحنه می‌برد، بیان کرد: در حال حاضر مشغول آماده کردن دکورها هستیم تا گروه با توجه به مختصات سالن و برای هماهنگی، در این محل هم تمرین کند.

او با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود تا به لحاظ تکنیک‌های اجرایی شرایط مناسبی برای اجرا در این سالن فراهم شود، درباره اجرای دوباره این نمایش که اوایل امسال در تالار «حافظ» روی صحنه رفت و با استقبال هم روبرو شد، بیان کرد: اگر قرار بود اجرای دوباره نمایش به لحاظ کیفی از قبل بهتر نباشد‌، لزومی به اجرای دوباره آن نبود، به همین دلیل تلاش می‌کنیم حداقل به همان خوبی دفعه قبل باشد.

ماهیان درباره جایگزینی سارا بهرامی با باران کوثری در اجرای جدید این نمایش گفت: هر بازیگری ویژگی‌های خودش را دارد و پیشنهاداتی را هم به اجرا اضافه می‌کند. با حضور باران کوثری هم تغییرات جدیدی به پیشنهاد این بازیگر، من و مهین صدری (نویسنده) برای بهتر شدن کار و کاراکتر انجام شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا اجرا در این سالن استاندارد لازم را آن هم در شرایطی که تعداد سالن‌های تئاتر در تهران کم است دارد یا خیر، اظهارکرد: این سالن فضای دنجی دارد که با دکور طراحی شده برای نمایش از آن راضی هستم، اما درباره استاندارد بودن باید بگویم حتی سالن‌های تئاتر شهر هم استانداردهای لازم را نداشتند و قرار است بعد از بازسازی استاندارد شوند.

وی ادامه داد: به هر حال تمام سالن‌ها مشکلاتی دارند و به جز سالن «ایرانشهر» که به استاندارد نزدیک است کمتر سالنی را با کیفیت ایده‌ال داریم.

ماهیان افزود: سالن شمس هم با توجه به اینکه مختص اجرای تئاتر نبوده تغییراتی در آن ایجاد شده تا بتوان در آن نمایش اجرا کرد. بنابراین در شرایط فعلی باید این اتفاقات را خوش‌بینانه نگریست چون اگر منتظر دولت باشیم اتفاقی رخ نخواهد داد.

پیش‌فروش این نمایش که از 11 آذر روی صحنه می‌رود،‌ برای چهار روز ابتدایی اجرا تمام شده است.

در «هم هوایی» ستاره اسکندری،‌ الهام کردا و باران کوثری بازی می‌کنند. ابن نمایش در قالب تئاتر مستند به صحنه می‌رود و روایت‌گر داستان زندگی سه زن است که یکی از این زنان شهلا جاهد همسر غیررسمی ناصر محمدخانی است که با بازی ستاره اسکندری به صحنه می‌رود.

دیگری همسر خلبان شهید عباس دوران است که الهام کردا نقش او را بازی می‌کند و زن دیگر برگرفته از شخصیت لیلا اسفندیاری کوهنورد ایرانی است که دچار سانحه شد و این نقش را باران کوثری ایفا می‌کند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : isna.ir



مطالب پیشنهادی :
چهره‌ای جدید از ارسطوی «پایتخت» + عکس
شکایت رسمی بهاره رهنما و همسرش از فرد هتاک به خانواده شان
هجوم مردم در توییتر به بهرام رادان بعد از انتشار تصویری از کیم کارداشیان!
مهدی هاشمی در "سال تحویل" جلوی دوربین دامادش بازی می کند
چرا مدونا شعر مولوی را می‌خواند؟!