«تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از همین چهارشنبه 11 آذر ماه جایگزین فیلم «آتش بس2 » در سرگروه سینمایی «فرهنگ» قرار می‌گیرد.
فیلم‌سینمایی « تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از 11 آذر ماه در سینماهای ایران به نمایش درمی‌آید.

این فیلم اولین فیلم بلند آزیتا موگویی است که در پاییز و زمستان گذشته با تهیه‌کنندگی محمد حسن نجم ساخته شده است، این فیلم در جشنواره سی ویکم از سوی داوران این فستیوال هنری، نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

«تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از همین چهارشنبه 11 آذر ماه جایگزین فیلم «آتش بس2 » در سرگروه سینمایی «فرهنگ» قرار می‌گیرد.

این فیلم داستان زندگی مردی به نام «قاسم» است. مردی که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد. حبیب نگرانش ،زینب مردد و موسی سرگردان و پژما بی‌خبر از همه است اما اتفاق عجیبی در پیش است.

بازیگران این فیلم : مهدی هاشمی ، بهرام رادان ، حسین یاری ، رویا نونهالی ، پانته آ بهرام ، پیام دهکردی ، پژمان هادوی و امید روحانی هستند.

از دیگر عوامل این اثر سینمایی می‌توان از نویسنده فیلمنامه : «رضا کریمی» که بر اساس طرحی از «آزیتا موگویی» فیلمنامه را نگاشته است، بازنویسی فیلمنامه : «خشایار الوند» و «مهدی سجاده چی» ، مدیر فیلمبرداری :«هومن بهمنش» ، تدوین : «محمدرضا مویینی» ،موسیقی: «آریا عظیم نژاد »، طراح گریم: «سودابه خسروی» ، طراح صحنه و لباس: «کامیاب امین عشایری» و تهیه‌کننده‌ی اجرایی و سرپرست تولید: «پژمان هادوی » نام برد.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : isna.ir




مطالب پیشنهادی :
چرا هدیه تهرانی،سرنوشتش مثل آنجلینا جولی نشد؟
درگذشت پاشایی نشان داد دیگر مردم سیاهی‌لشکرسیاسی نیستند!
پست رضاصادقی درمورد رواج بی‌اخلاقی درفضای مجازی
رمزگشایی از "با تشکر از خانواده محترم رجبی"
شکایت رسمی بهاره رهنما و همسرش از فرد هتاک به خانواده شان