بعد از جنجال های اخیر و دستور مستقیم پرزیدنت اوباما، سونی تصمیم گرفت «مصاحبه» را اکران کند.
داستان اکران فیلم «مصاحبه» شاید یکی از هالیوودی ترین داستان های سینمای هالیوود باشد. اما این
ماجرا بعد از گذشت تقریبا یک ماه از آغازش، روندی فرسایشی به خودش گرفته. چندی پیش کمپانی سونی در بیانیه ای اعلام کرد به دلیل همکاری نکردن سینماها چاره ای جز اکران نکردن کمدی جدید ست روگن ندارد.

اما باراک اوباما که اصلا از این تصمیم سونی خوشش نیامده بود در آخرین جلسه مطبوعاتی سال ٢٠١٤ اش به تصمیم مدیران سونی تاخت. البته مدیران سونی جواب آقای رئیس جمهور را دادهد اما بالاخره ترجیح دادند با همکاری چند سالن سینمای مستقل به صورت محدود فیلمشان را اکران کنند. آن هم در روز کریسمس. از زمانی که این خبر اعلام شده، بازیگران این فیلم و مدیران سونی، اکران « مصاحبه» را پیروزی آزادی بیان دانسته اند.


  
نکته جالب این است که محافظان صلح هنوز به این تصمیم عکس العمل نشان نداده اند. آنها پیش از این اعلام کرده بودند که ممکن است واقعه ای شبیه یازده سپتامبر را در خاک آمریکا پیاده کنند. چیزی که موضوع اکران فیلم جدید ست روگن را تبدیل به یک مسئله امنیت ملی کرد. البته الان آمریکایی ها در موقعیتی نیستند که بخواهند تهدید ها را دست کم بگیرند. چرا که آنها یک بار این اشتباه را انجام دادند و کمپانی سونی تا مرز ١٠٠ میلیون دلار ضرر در بورس نیویورک رسید.



به هر حال باید صبور بود و دید در صورت اکران مصاحبه، چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا محافظان صلح توانایی اعمال خشونت بیشتر را دارند یا دیگر به مرحله ای رسیده اند که چاره ای جز بلوف زنی ندارند.
 
«مصاحبه» جدیدترین کمدی ست روگن است که با همکاری ایوان گولدبرگ ساخته شده و خود روگن با همکاری جیمز فرانکو در آن بازی می کنند. این فیلم داستان دو خبرنگار را روایت می کند که می خواهند برای ترور رهبر کره شمالی به پیونگ یانگ بروند.



گرد آوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع :tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
مرضیه برومند: مرتضی احمدی مثل نان سنگک بود
سریال محبوب سحردولت شاهی و رامبد جوان و...
پاییزی که 12 هنرمند را با خود برد
حراج میلیونی نقاشی‌های سیاستمدار مرموز
اتفاق عجیب در تلویزیون !!!