بازیگری که به لیگ برتر می پیوندد!!
سریال آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد.
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده که با نگاهی طنز مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد، به انتها نزدیک شده و 70 درصد از آن به سرانجام رسیده است.


 
مهدی سلوکی به جمع بازیگران «آخرین سلطان» پیوست و مقابل دوربین رفت.



گروه تصویربرداری این مجموعه در خانه قباد واقع در شهرک چشمه مشغول ضبط سکانس‌های داخلی هستند و همزمان تدوین، صداگذاری درحال انجام است.

 

این مجموعه تلویزیونی به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید می‌شود.


در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر ... .



امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند.

 

آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد؛ در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.





گرد آوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع : isna.ir

مطالب پیشنهادی :
مرضیه برومند: مرتضی احمدی مثل نان سنگک بود
سریال محبوب سحردولت شاهی و رامبد جوان و...
پاییزی که 12 هنرمند را با خود برد
حراج میلیونی نقاشی‌های سیاستمدار مرموز
اتفاق عجیب در تلویزیون !!!