«مهدی پاکدل» که فیلم «محمد(ص)» را آماده اکران در جشنواره فیلم فجر دارد، گفت:‌ امیدوارم با به نمایش درآمدن این فیلم چهره واقعی اسلام به همه جهانیان نشان داده شود.
«مهدی پاکدل» گفت:‌ در حال حاضر مشغول بازی در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار هستم. حدود یکسال از زمان کلید خوردن این پروژه می گذرد و فکر می‌کنم تا 6 ماه دیگر هم ادامه داشته باشد.

بازیگر سریال «ستایش» در ادامه افزود:‌این سریال بستر تاریخی قبل از انقلاب تا سال 93 را روایت می کند و من هم نقش پیمان را ایفا می‌کنم که یک مبارز است و در خلال قصه اتفاق‌هایی برایش می‌افتد.

او ضمن اشاره به ساخت سریال‌هایی با بیش از 100 قسمت، بیان داشت:‌ در کل سیستم سریال‌سازی در دنیا به این سمت رفته است که سریال‌های طولانی بیش از قبل ساخته می‌شود و مردم و مخاطبین ما هم از این دست سریال‌ها استقبال خوبی به عمل می‌آورند و آنها را دوست دارند.

بازیگر سریال «اولین شب آرامش» اظهار کرد:‌ به عقیده من کمبود این نوع آثار در تلویزیون ما به شدت احساس می‌شد و امیدوارم «کیمیا» بدعت‌گذاری باشد تا از این به بعد سریال‌های این‌چنینی بیشتر ساخته شوند.

پاکدل درباره ارتباط با فضایی که در این سریال تجربه کرده است، گفت:‌ درست است من در آن دوره از تاریخ حضور نداشتم، اما قطعا پدر و برادرانم آن دوران را تجربه کرده‌اند که می‌توانم از گفته‌های‌شان استفاده کنم.

او درباره نقش خود گفت:‌به شخصه ایفای نقش در این سریال را بسیار دوست دارم و پیمان برایم شخصیت دوست داشتنی و شیرینی است. بخشی هم که من در این اثر بازی می‌کنم روایت‌گر درام عاطفی در بستر تاریخ است که زیاد با فضاهای تاریخی قصه ارتباطی ندارد.

این بازیگر درباره ایفای نقش در فیلم محمد(ص) که قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید،بیان داشت:‌امیدوارم در این شرایط که در مورد دین اسلام هجمه‌هایی وجود دارد، با اکران این فیلم آنچه هدف اصلی دین اسلام (محبت و دوستی) هست به تصویر کشیده شود و همه دنیا ببینند که اسلام واقعی چنین است نه افراطی گری‌هایی چون داعش و ...

کارگردان فیلم سینمایی «فردا» که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد، درباره ادامه کارگردانی نیز گفت:‌ از بازخوردهای فیلم اولم که به طور مشترک با ایمان افشاریان ساختیم راضی هستم و دوست دارم تا حتما در سال آینده هم در جشنواره فجر اثری را کارگردانی کنم، اما در هر حال عجله‌ای هم برای ساخت فیلم دومم ندارم.

او از حضورش روی صحنه تئاتر نیز گفت:‌ در حال حاضر مشغول تمرین برای نمایش «یک صبح ناگهان» به کارگردانی حسین پاکدل برای جشنواره تئاتر فجر هستیم که قرار است بعد از ایام جشواره در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا داشته باشیم.

بازیگر سریال «با من بمان» ادامه داد:‌ این اثر نمایشی فضای تاریخی دارد و در دوره قاجار روایت می شود. قصه از جایی آغاز می شود که ناصرالدین شاه ترور می‌شود و در ادامه آن اتفاقاتی برای یک خانواده ای که من پسر آنها هستم می‌افتد.

او با اشاره به دومین همکاری خود با برادرش گفت: باعث افتخارم است که برای دومین بار در نمایشی به کارگردانی حسین پاکدل بازی می‌کنم و خوشحالم که ایشان به من اعتماد کرده‌اند. من هم تمام تلاشم را به کار بستم تا جواب اعتمادشان را بدهم. ‌



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
واکنش برادر مرتضی پاشایی به جوابیه رضارشیدپور
پدر گلشیفته فرهانی کارگردان شد
متفاوت ترین فیلم نیکی کریمی با حضور محمدرضا فروتن
مریلا زارعی و مصطفی زمانی در نشست خبری"ماهی سیاه کوچولو"
کشف جنازه 7000ساله !!