«مارتین اسکورسیزی» در زمان فیلمبرداری اثر جدیدش «سکوت»، یکی از عوامل فیلمش را از دست داد.
بر اثر حادثه فنی که بر سر صحنه فیلمبرداری «سکوت» جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی رخ داد، یکی از عوامل فیلم درگذشت و دو تن دیگر زخمی شدند.

در این حادثه سقف ساختمان محل فیلمبرداری در تایوان فروریخت و باعث این خسارات جانی شد. اعضای گروه تولید فیلم «سکوت» در حال فراهم کردن مراحل پیش‌تولید بودند و پیش از رخ دادن این حادثه نیز نگران ناامن بودن شرایط ساختمان استودیوی تایوانی بودند.

«لیام نیسون» در این فیلم با «اندرو گارفیلد» و «آدام درایور» همبازی می‌شود. «سکوت» داستان متهم شدن به اعدام دو کشیش را روایت می‌کند که در قرن هفدهم تلاش کردند دین مسیحیت را به ژاپن بیاورند. تاریخ اکران جدیدترین کار سازنده «راننده تاکسِ» سال 2016 اعلام شده است.

مارتین اسکورسیزی عنوان‌دار تمامی جوایز معتبر سینمایی دنیا شامل اسکار، گلدن گلوب، بفتا و البته جشنواره معتبر کن و همچنین معروف‌ترین جایزه تلویزیونی آمریکا «امی» است. در بسیاری از رده‌بندی‌های سینمایی، اسکورسیزی را به‌عنوان بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم و یکی از سه کارگردان برتر تاریخ سینما می‌دانند.

او فیلم‌سازی است که پس از گذشت نزدیک به چهار دهه، همچنان نامی بزرگ، مطرح و مهم در عرصه کارگردانی سینما است که اکران هر فیلم جدیدش را اتفاق مهم سینمایی می‌دانند و مورد ستایش منتقدین قرار می‌گیرد. اسکورسیزی را با فیلم‌های ماندگارش چون «خیابان‌های پایین شهر»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و البته دوستی و همکاری متناوب با بازیگر بزرگ سینما «رابرت دنیرو» می‌شناسند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir

مطالب پیشنهادی :
رضا رویگری: از مردم میخوام من را دعا کنند
درگذشت خواننده سرشناس
علی دایی به دیدن تئاتر پژمان جمشیدی رفت!
آیا امسال کلاه قرمزی از تلویزیون پخش می شود؟
حضور مجدد ملی پوشان در یک سریال!