پیش‌فروش بلیت‌های اجراهای بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از دوم اسفند آغاز می‌شود...

 به گزارش خبرآنلاین، بابک رضایی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مدیر هماهنگی جشنواره‌ موسیقی فجر با اشاره به این مطلب گفت: سال گذشته سامانه‌ فروش اینترنتی بلیت‌ها راه‌اندازی شد و امسال نیز همه بلیت‌های جشنواره به شکل اینترنتی و از طریق سایت (www.t-nay.ir ) به فروش می‌رسد. خریداران می‌توانند بلیت‌هایشان را پیرینت بگیرند و بدون صرف هزینه‌ رفت‌وآمد در روز اجرا با ارائه‌ بلیط و کارت ملی از اجراها دیدن کنند.
او هم‌چنین افزود: چون ارتباط اینترنتی برای برخی مردم سخت است، 20 مرکز فروش بلیت در سطح شهر در نظر گرفته شده که خرید بلیت از طریق این مراکز و توسط سیستم نرم‌افزاری آنها انجام می‌شود.
رضایی با اشاره به این که فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت، گفت: روزهای دوم و سوم اسفند‌ماه به فروش بلیت با تخفیف جشنواره در محل دبیرخانه‌ دائمی جشنواره‌ها در خیابان‌ هانری کُربن اختصاص دارد. بلیت‌های جشنواره برای دانشجویان و هنرجویان موسیقی با ارایه‌ کارت دانشجویی 50 درصد تخفیف، برای دانشجویان سایر رشته‌ها با 30 درصد تخفیف و برای هنرمندان موسیقی با ارائه‌ کارت خانه موسیقی با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
رضایی درباره‌ی قیمت بلیت در سایر تالارها هم اینچنین توضیح داد: بلیت‌های تالار وحدت بین 8 تا 20 هزار تومان، بلیت‌های تالار اندیشه بین 8 تا 15 هزار تومان، بلیت‌های تالار رودکی 10 هزار تومان، بلیت تالار سوره 7 هزار تومان، فرهنگسرای نیاوران 15 هزار تومان، پردیس سینمایی ملت 10 هزار تومان، فرهنگسرای ارسباران 5 هزار تومان، تالار بزرگ کشور بین 10 تا 35 هزار تومان و مرکز همایش‌های برج میلاد بین 20 تا 40 هزار تومان به فروش می‌رسد.
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از هفت تا 13 اسفند در یازده سالن شهر تهران برگزار خواهد شد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir