آنجلینا جولی
در اوایل دهه 90 آنجلینا جولی از افسردگی رنج می برد و حتی رگ دستش را زده بود. او سال 2004 به Allure گفت من در سال های اولیه جوانی احساس افسردگی می کردم و....

                                                         

آنجلینا جولی
1- آنجلینا جولی برای حفظ سلامت لب هایش از ترمیم کننده لب مارک Blistex استفاده می کند.

کشتی گیر حرفه ای
2- وقتی که آنجلینا کوچک بود، تدهین کردن با عطر و روغن را یاد گرفته بود و می خواست مسئول مراسم تدفین بشود. طبق گفته هفته نامه زندگی و سبک جولی سال 2008 یک مزرعه Cedar Creek اجاره کرد که صاحبش یک کشتی گیر حرفه ای بود و آن زمان براد پیت و فرزندانشان سر صحنه فیلمبرداری فیلم درخت زندگی بودند. عکس: کشتی گیر صاحب مزرعه

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/06/3angi.jpg
3- یکی از محبوب ترین سرگرمی های آنجلینا جمع آوری چاقو و کتاب های چاپ اول است.

4-
آنجلینا همچنان که بزرگ تر می شد به موسیقی راک علاقه مند شد، اما رقص سالنی را نیز یاد گرفت که او را در حال رقص در صحنه ای از فیلم خانم و آقای اسمیت دیده اید.


آنجلینا جولی

5- آنجلینا در مصاحبه با یک نشریه اعتراف کرد که همیشه از بغل کردن و در آغوش گرفتن بدش می آمده. او گفته من همچنان که بزرگ می شدم با در آغوش گرفتن مشکل داشتم حتی با مادرم. من همیشه نفسم را حبس می کردم و حالا فقط راجع بهش صحبت می کنم.

دختر از هم گسیخته
6- در اوایل دهه 90 آنجلینا جولی از افسردگی رنج می برد و حتی رگ دستش را زده بود. او سال 2004 به Allure گفت من در سال های اولیه جوانی احساس افسردگی می کردم و نمی توانستم پیوند و اتصال خودم با انسانیت را حس کنم. عکس: آنجلینا جولی و ویونا رایدر در صحنه ای از فیلم «دختر از هم گسیخته» سال 1999 که زندگی بیماران روانی زن را نشان می داد.

آنجلینا جولی و جانی لی میلر
7- در سال 1997 او با جانی لی میلر هم بازی اش در فیلم «هکرها» ازدواج کرد. او در مراسم عروسی اش  شلوار چرمی مشکی و تی شرتی سفید پوشید که با خون خودش اسم جانی را رویش نوشته بود.


آنجلینا جولی
8- اولین فیلمی که آنجلینا در آن بازی کرد فیلم 'Lookin' to Get Out' بود که با پدرش Jon Voight همبازی شد. او در آن زمان تنها 6 سال داشت.

بیلی باب تورنتون
9- مراسم ازدواجش با بیلی باب تورنتون در لاس وگاس 189 دلار خرج داشت.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/06/11angi.jpg
10- در سال 2001 آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون وصیت نامه هایشان را با خون امضا کردند.

آنجلینا جولی
11- تتوی روی شانه چپ او کار یک هنرمند تایلندی است که از یک چکش و سوزن یک فوت و نیمی استفاده می کرد.

خلبانی
12- آنجلینا جولی مدرک خلبانی دارد.


 آنجلینا جولی و ریس ویتراسپون
13- آنجلینا جولی و ریس ویتراسپون سال 2007 در لیست بالاترین دستمزدهای هالیوودی ها در یک رده قرار گرفتند. هر دوی آنها برای هر فیلم 15 تا 20 دلار دریافت کرده بودند. عکس: ریس ویتراسپون در فیلم «آلباما خانه شیرین» و آنجلینا جولی در فیلم «سالت».

 براد پیت و الویس پریسلی

14- آنجلینا جولی در سال 2007 جذاب ترین فرد تاریخ نامگذاری شد او هم شریک زندگی اش براد پیت و هم الویس پریسلی را شکست داد.


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی:

15 حقیقت جالب در مورد ناتالی پورتمن +عکس
بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی + عکس
17 راز زندگی آنجلینا جولی که تا بحال فاش نشده!
13 عکس از ستاره‌های هالیوود که به قیمت‌های باورنکردنی فروخته شد!!
 10 نکته‌ای که در مورد آنجلینا جولی نمی‌دانستید!!