ازدواج مجدد «کالین فرث» با «نیکول کیدمن»
کالین ۵۲ ساله و نیکول ۴۵ ساله اخیرا" کار فیلمبرداری پروژه «مرد راه آهن» را به پایان رسانده اند، و در این فیلم نیز آنها نقش یک زن و شوهر را بازی کرده اند.

کالین فرث برای بازی در نقش همسر نیکول کیدمن در فیلم «قبل از اینکه بخوابم» ، قرار داد بست. این فیلم، اقتباسی از رمان مشهور «اس .جی واتسون » با همین نام است.

داستان این فیلم که از رمان پرفروش واتسون اقتباس شده درباره زنی است که دچار فراموشی شده وهر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شود حتی هویت خودش را هم به یاد نمی آورد . نیکول کیدمن نقش این زن را بازی می کند و کالین فرث نیز قرار است نقش همسر مرموز او را بازی کند.

این زن برای اینکه بتواند به زندگی عادی باز گردد، یک دفتر وقایع روزانه تهیه می کند تا همه چیز را درآن بنویسد و در این راه خیلی از همسرش کمک می گیرد و به او شدیدا" وابسته می شود و اعتماد می کند. اما وقتی یک پزشک نگران با او تماس می گیرد و به او هشدار می دهد که دقت کند و مواظب همه چیز باشد ، متوجه می شود که همه چیز آن طوری که به نظر می رسد نیست .

کالین ۵۲ ساله و نیکول ۴۵ ساله اخیرا" کار فیلمبرداری پروژه "مرد راه آهن " را به پایان رسانده اند ، در این فیلم نیز آنها نقش یک زن و شوهر را بازی کرده اند .این فیلم درباره جنگ جهانی دوم است و درآن کالین نقش یک زندانی سابق جنگ را بازی می کند که ۳۰ سال بعد با فردی که او را اسیر کرده بود آشتی می کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com



 مطالب پیشنهادی:
قتل «فرزاد حسنی»! + عکس
خانه «فروغ فرخزاد» را خراب می‌کنند؟ + تصاویر
حمله یک زن روانی به شاهکار نقاشی در موزه «لوور» + عکس
خیلی نگرانیم! شما لیلا را ندیدید؟
«جسیکا آلبا» چه کارها که نمی‌کند!